רשת השיווק קו אופ ישראל השיקה השבוע אתר חדש למותג המרכזי של הרשת, "מיסטר זול". באתר ניתן למצוא מידע מפורט על 31 הסניפים הקיימים של מיסטר זול, בליווי תמונות ודרכים ליצירת קשר לכל סניף.
כמו-כן מציע האתר שירותיים ייחודים, כמו: שירות קצב אישי – במסגרתו ניתן לבצע הזמנות אישיות של בשר בכל הסוגים לפי העדפת הלקוח. עיתון רשת – הכולל את המבצעים החמים והמעודכנים בכל סניפי מיסטר זול. העיתון, הניתן לצפייה והורדה באתר, מתעדכן בתדירות קבועה. עוד אפשר לקבל דיוור ישיר לכל גולש הנרשם לאתר. כך יקבל הגולש את כלל העדכונים, מבצעים וקופונים למייל האישי בזמן קבוע. בנוסף, מתעדכן באתר קובץ ויזואלי הניתן להורדה של קופונים אותם הגולש יוכל להוריד ולממש את ההנחה בסניף.
המבצעים היומיומיים של הירקות, הפירות והבשר לפי ימי מבצע משתנים בסניפים מופיעים בדף הבית של האתר ומספקים את כל האינפורמציה.
מהלך שיווקי נוסף של תוכן גולשים ייצא לפועל בקרוב והוא יצירת איזור מתכונים אליו יעלו הגולשים. מתכונים, מהם ייבחרו מספר מתכונים שיזכו את הגולשים בפרסים.
פיני שטרית, סמנכ"ל הסחר של רשת השיווק "מיסטר זול": "זה ברור שרשת שעברה זה מכבר את הסניף ה-30 שלה תלווה גם באתר רשמי ושירותי לציבור הצרכנים. אנו מאמינים שהאפשרויות של המידע, העדכון והורדת המבצעים יוסיפו על הקשר הקיים והאינטימי בין הסניפים השונים מול הקהל שלנו ויעצימו את הערכים המרכזיים של הרשת והם השירות והנופך האישי".
מיסטר זול נמנית על רשת קו-אופ ישראל, המונה 40 סניפים לאחר עסקת רכישת רשת ממן מחסני מזון הפזורים ברחבי הארץ וסניף יצחקי בחדרה, רכישות שמדרגות את הרשת כרשת השלישית בגודלה בישראל עם מחזור מכירות של 1.1 מיליארד ₪ בשנת 2007.
האתר הוקם על ידי חברת הפרסום TBWADIGITALהמתפקדת כחברת הפרסום והאינטראקטיב של רשת קו אופ ישראל.
כתובת האתר : www.misterzol.co.il