רשת חנויות רוזן ומינץ השיקה לוגו חדש ושיפרה את הנראות בחנויות בהשקעה של 100 אלף ₪

רשת חנויות רוזן ומינץ, המובילה בישראל בתחום אופניים, הגלישה והרולרבליידס,


השיקה בימים אלה לוגו חדש ושיפרה את נראות ב-9 חנויות הרשת ברחבי הארץ בהשקעה של 100 אלף ₪ .



הלוגו החדש של רוזן ומינץ החליף את הלוגו הקודם של הרשת שהושק בשנת 1989.


הלוגו עוצב בצבע לבן על רקע שחור וסימן & באדום ליצירת בולטות תוך שימוש ובפונטים מוטים קדימה המשדרים תנועה של דינמיות וזרימה.


שיפור הניראות של הרשת מתבטא בהחלפת השילוט מחוץ לחנויות ובנקודות המכירה ברחבי הארץ, תוך שילוב פוסטירם חדשים והטמעת הלוגו החדש על מותגי החברה.



רשת רוזן ומינץ הינה רשת ייחודית המובילה בתחומה שהוקמה בשנת 1981 על ידי אבנר רוזן וגדי מינץ שניהם אלופי ישראל בגלישת רוח. הרשת מונה כיום 9 חנויות ומחלקה סיטונאית ומתמחה בענפי האופניים, הגלישה והרולרבליידס.


אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שמלת כלה
גנרטורים ביתיים
איטום גג