רשת טיב טעם ממשיכה מהלך הוזלת המחירים – תוזיל מכירי מוצרים למחירי שופרסל דיל.

רשת הסופרמרקטים טיב טעם ממשיכה,
להעמיק את המהלך האסטרטגי של הוזלת המחירים, שהחלה בינואר 2020 – תוזיל בימים אלה,
מחירם של עוד 1,000 מוצרים נוספים בכל הקטגוריות בהן הרשת פועלת, ובמצטבר מאז
תחילת המהלך בכ- 3000 מוצרים בסה"כ , הנמכרים במחיר זהה או זול משופרסל דיל.


חגי שלום מנכ"ל קבוצת טיב טעם: "לאור ההצלחה
של מהלך הוזלת המחירים שהחלה בשנה שעברה והאמון הרב שהעניקו לנו לקוחות הרשת, אנו
שמחים להמשיך ולהעמיק מגמה זו של הוזלת מחירים, אל תוך שנת 2021. ההוזלות הינן
קבועות, ללא מבצע או התניה ומתקיימות בכל המחלקות ולמוצרים הנמכרים ביותר, החל ממוצרי
מכולת, גבינות, נקניקים, יין ואלכוהול, משקאות קלים ועוד."

המשך מהלך זה, בא לחזק את הכדאיות לקניה
יומיומית ברשת, תוך הקפדה ושמירה על היתרונות המאפיינים את הרשת: איכות, חווית
קנייה, שרות ומגוון קולינרי רחב מכל העולם. בנוסף, החברים במועדון נהנים ממבצעים
בלעדיים, קופונים, והטבות המותאמות אישית ללקוח ועוד. ההצטרפות למועדון החברים היא
בחינם.

לדברי חגי: "הקורונה גרמה לביקוש מסיבי של מוצרי מזון.
מחירי חומרי הגלם בכל העולם וההובלה
התייקרו משמעותית, מה שיגרום לגל עליית מחירים משמעותית במשק .ביום שבו ניתן האישור להוריד את מסכות הקורונה, המשק החל
להתעורר אף יותר ואיתו גם עליית המחירים.
עכשיו יותר מתמיד, בואכה חגי תשרי,
עת בה הרגישות למחירים גבוהה אף יותר, אנו שמחים להמשיך ולהרחיב את המהלך של הוזלת
המחירים, ולהזמין את קהל הלקוחות לבוא ליהנות ולהתפנק בחגיגה לבלוטות הטעם והריח
שרק טיב טעם יודעת לספק, ועכשיו יותר
מתמיד במחירים תחרותיים מאוד."

מדובר בהוזלה של המוצרים הנמכרים ביותר ברשת למחירי
שופרסל דיל. עדכון המחירים יחל מהתאריך ה- 18/7/2021 בסניפי הרשת ובאתר המכר און
ליין "טיב טעם בקליק"
www.tivtaam.co.il. עדכון המחירים אינו תקף בסניפים העירוניים טיב טעם in the city ובסניפי Deli
Market
, בהם
אנו תחרותיים, איכותיים, מגוונים ועדיפים על המתחרים.


המהלך ילווה בקמפיין חגיגי בהשקעה של כ- 1.5 מיליון
₪.
תחת הסלוגן: "שומעים? טיב טעם
ממשיכה להוריד מחירים על אלפי מוצרים מובילים למחירי שופרסל דיל".
שפת
הקמפיין קיבלה השראה מעולם הטיק טוק וטכניקת ה-
ASMR ( Autonomous Sensory Meridian Response) שהפכה להיות מאוד פופולארית ברשת ומייצרת עונג
חושי וגירוי סנסורי גבוה. ההבנה בקמפיין היא שיש טעמים שפשוט אפשר לשמוע. כמו
תמיד, גם בקמפיין זה, הושם דגש על נראות פודאפילית ועל חומרי הגלם האיכותיים והייחודיים
של טיב טעם, תוך שילוב מוצרי בסיס מוכרים, מובילים ויומיומיים שעליהם הודגשו
המחירים החדשים הזהים למחירי המתחרה.

הקמפיין בניצוחו של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי
יעלה בערוצי המדיה: טלוויזיה, רדיו, , מודעות בעיתונים, דיגיטל ורשתות, ובנוסף
תהיה פנייה ממוקדת לקהל הרוסי.

אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''