היוזמה באה כתוצאה מכך שצרכנים רבים הנכנסים לחנות עומדים בפני מוצרים חדשים שהם אינם בטוחים מה ניתן לעשות עמם. בחנויות מזרח ומערב מוצבות עמדות מחשב ובהן גישה לאתר האינטרנט של החברה. באתר יוכלו הלקוחות: לבחור מבין מבחר מתכונים של מאכלים מהמזרח הרחוק, לראות את תמונות המוצרים הנדרשים למתכון, ולהוציא הדפסה של המתכונים עם רשימת המוצרים.
הקונים יכולים לגלוש באתר בזמן הנוח להם, לבחור את המתכונים, לעבור על תמונות המוצרים ולהגיע לחנויות מזרח ומערב עם רשימת קניות מוכנה.