רשת מכוני שיזוף ייצרה 200 אלף דולר בחודש מקמפיין אסמסים

לפני זמן מה השיקה רשת מכוני השיזוף Seattle Sun Tan מארה"ב את מועדון הלקוחות שלה ב- SMS. למה? זה פשוט – הסלולאר כיום הוא סוג של איבר גוף נוסף ובעזרת סמסים הם יכולים לשמור על קשר רציף עם הלקוחות, וכשאני מדבר על רשת מכוני שיזוף – הכוונה היא למותג ענק עם 35 סניפים בוושינגטון



כדי לעודד את הלקוחות להצטרף למועדון הסמס, הם ביקשו מהם לשלוח סמס עם המילה SUN על מנת לקבל 20 דולר לרכישתם הבאה (פרסמו את בקשתם באתר ובחנויות) ולאחר שהלקוחות סימסו הם קיבלו אישור הצטרפות למועדון, ועד 8 הודעות חודשיות עם הטבות ומידע לגבי שיזוף. התוצאה: 57% ממי שקיבלו את הקופון ניצלו אותו, מה שייצר הכנסות בסך 196,101.87 דולר. בנוסף, מסתבר שהלקוחות שבאו עם הקופון, הוציאו 500 אחוז יותר מאשר לקוחות שבאו ללא הקופון. העלות של כל אסמס לחברה – כ0.02 סנט.



ובישראל?


Seattle Sun Tan לא לבד. אחת מלקוחותיי, שמתמחה בזירת הקוסמטיקה ייצרה הכנסה של עשרות אלפי שקלים בתקופה קצרה באמצעות מקמפיין אסמסים. הלקוחה שלחה ל 140 נשים מסרון שהפנה לדף נחיתה עם וידאו. מתוך עשרות תגובות, 16 נשים הגיעו לטיפול בשווי 5100 ₪ לאחת, וכך הרוויחה, לאחר שהתאוששה משוק קל , 78,000 ₪ תוך עשרה ימים. בקמפיין השקיעה וולף 500 ₪.



6 מיליארד אנשים בכל העולם הם בעלי סמארטפונים. כ30% ממחפשי השירותים מחפשים אתכם דרך הסלולאר. לצערי אסמסים עברו תהליך של מיתוג שלילי בגלל כל אותם ספאמרים שעושים בהם שימוש מוגזם וטורדני. אבל אם עושים בכלי הזה שימוש נכון אפשר לייצר תוצאות מדהימות, בזכות שיעור התגובה המיידי של כ20 אחוזים תוך 3 דקות. אז איך עושים את זה?



ראשית, כל לקוח שאתם משוחחים איתו, בין אם זה באינטרנט או בטלפון ובין אם זה בפגישה – שאלו אותו אם אפשר להכניסו לרשימת הדיוור שלכם "לתקופת ניסיון" של שני אסמסים, בדרך כלל כשמדובר בתקופת ניסיון מוגדרת מראש אנשים מסכימים, ואם תשתמשו בכלי הזה בתבונה ותלמדו להציע להם ערך מוסף הם יישארו ויהפכו ללקוחות חוזרים.



לאחר תקופה מה, כשכבר יש לכם מספיק קונטקטים ברשימת הדיוור התחילו בשליחת האסמסים:



(1) תמיד תזדהו בשמכם המלא! ושם בית העסק (אחת הטעויות שאנשים עושים זה להזדהות רק בשמם הפרטי, הם מניחים שכל מי שפגש אותם זוכר אותם)



(2) דאגו לשלב בין אסמסים שנותנים מידע חדש וטיפים (למשל – אם אתה מאמן כושר שלח אסמס שמפריך אגדה אורבנית בתחום) לאסמסים שנותנים הטבות. על כל 3 אסמסים מבוססי אינפורמציה דאגו להציע הטבה (עם ההטבות אתם יכולים להחיות שעות מתות בעסק!).



(3) כשאתם שולחים אסמסים עם הטבה דאגו להסביר מה צריך לעשות כדי לקבלה (למשל, לשלוח אסמס חזרה) והגבילו את הזמן לניצול ההטבה כדי שלקוחותיכם יבינו שערוץ האסמסים משמש לפעולה מיידית, ולא ינוחו על זרי דפנה.



(4) את תוכן הדברים כיתבו בכמה שפחות מילים, ובמילים אקטיביות ("בואו עד שעה 12:00", "סמסו עכשיו" ועוד). בהצלחה!



תומר חן הוא המייסד של המכללה לשיווק סלולרי ומלווה מגוון בעלי עסקים בזירת הסלולר במסגרת הדרכות קבוצתיות או מתן שירות פרטני

אולי יעניין אותך

keyboard1
seo4
lian1
yaniv11
tesla25
OMER1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח