רשת המרפאות "פרופורציה" יוצאת בקמפיין בקרב נוסעי התחבורה הציבורית. במסגרת הקמפיין תקדם הרשת הסרת שיער בלייזר וטיפולים אסתטיים לקראת עונת הקיץ . הקמפיין הכולל שני סרטונים יתפרס על כ-250 מסכים ברחבי הארץ וימשך פרק זמן של חודשיים ימים. ברשת צופים שהקמפיין יקבל חשיפה של 5 מליון זוגות עיניים בחודש.
שירית ויינבך, מנהלת השיווק של "פרופורציה" מסרה כי "כחלק מהאסטרטגיה השיווקית הכוללת של הרשת לקראת הקיץ, החלטנו לפנות אל הקהל הצעיר. מסקרים שערכנו עולה כי התחבורה הציבורית משמשת צומת מרכזי לבני נוער, חיילים וסטודנטים ולכן בחרנו להתמקד תחילה דווקא במידה זו."
"פריסת המסכים נמצאת בעיצומה, תוך הגדלת היקף הפרסום שלנו והשימוש במדיה בעשרות אחוזים", מוסיף יובל בן נון, מנכ"ל Infomotion. "עד אמצע שנת 2005 אנו מסיימים פריסה של כ – 500 מסכים. משמעות הדבר היא כי למפרסמים יוצעו חבילות פרסום ארציות ומקומיות תוך פילוח מגזרי עד רמת ניתוח פרופיל הנוסעים באוטובוס בודד".