מותג העיצוב האיטלקי 'איטלסופה' מבית 'נטוצי' נכנס לפעילות בישראל ופותח רשת לריהוט הבית בהשקעה של 5 מיליון שקל. את המותג מייבאת לישראל חברת "בעדיאל רהיטים", מי שהביאה לארץ מותגי עיצוב וריהוט מחו"ל, האחרון שבהם הוא מותג הפרימיום 'נטוצי'.
'איטלסופה' הוא מותג איטלקי המתמחה בייצור סלונים, מערכות ישיבה וכורסאות. עיצובי המותג מאופיינים בקווים נקיים ומודרניים לצד איכות איטלקית בלתי מתפשרת. הקולקציה של 'איטלסופה' נולדה במטרה לתת מענה לצרכנים הרגישים למחיר, אך מעריכים איכות ועיצוב איטלקי. כל תהליך העיצוב והפיתוח של יחידות הישיבה נעשה במרכז הסטייל האיטלקי בדרום איטליה.
רשת 'איטלסופה' השיקה 3 סניפים בשלב הראשון, בירושלים, באשדוד ובדיזיין סנטר שברמת גן. כל סניף מהווה אולם תצוגה ומכירה רחב ידיים המציג את קולקציות העיצוב האחרונות, המיובאות היישר מאיטליה.
החדרת המותג החדש תלווה בפעילות שיווקית, שתכלול קמפיין פרסום, פעילות שיווקית ממוקדת לאדריכלים ומעצבים וכן פעילות יחסי ציבור.
משה קוסטליץ, מנכ"ל 'נטוצי' ו'איטלסופה' אומר כי "הסניף הראשון של 'איטלסופה' נפתח בדיזיין סנטר, מעוז העיצוב והסטייל של ישראל. בחרנו למקם את שני סניפי הרשת הנוספים בירושלים ובאשדוד בשל תנופת הבניה והנדל"ן בערים אלה, ובזכות מרכזיותן. אני מאמין כי בשנתיים הקרובות נפתח 5סניפים חדשים נוספים ועד שנת 2010 תמנה הרשת 8 סניפים בפרישה ארצית".