רשת ניין ווסט הנמצאת בבעלות חברת סקאל ספורט ומונה 14 סניפים בפריסה ארצית, מתרחבת בימים אלה , ועתידה לפתוח 16 סניפים חדשים עד סוף שנת 2007 . 16 הסניפים החדשים של רשת ניין ווסט עתידים להיפתח במיקומים אסטרטגיים ברחבי הארץ ביניהם : בקריון בקריית ביאליק, קניון מלחה, קניון סביונים, קניון ערים כ"ס, קניון איילון, קניון חולון, קניון רחובות, מודיעין, ב"ש, טבריה , נהרייה ובמיקומים מובחרים נוספים ברחבי הארץ.
החנויות החדשות יפתחו במרכזי קניות מובילים עפ"י הקונספט החדש של המותג הבינלאומי: חנויות רחבות המחולקות עפ"י קטגוריות: מחלקת נעלים, מחלקת תיקים ומחלקת אביזרי אופנה: משקפים, שעונים, חגורות ועוד.
החנויות החדשות יפתחו בשטח של כ- 80 מ"ר לכל חנות ומעצבי ניין ווסט הבינלאומיים יעצבו את החנויות בישראל. בימים אלה פתחה הרשת חנות קונספט חדשה ב"גרנד קניון" בחיפה בבעלות קבוצת זאבי. החנות המשתרעת על שטח של כ 80 מ"ר.
לדברי קובי סקאל: " על פי סקרים שערכנו עולה כי האישה הישראלית מחוברת מאוד למותג "ניין ווסט", משום שבהגדרתו הוא אופנתי ועכשווי וברמת מחירים בינונית, כך שרכישה של מוצרי ניין ווסט מאוד קורצת לה."
עוד הוסיף סקאל כי : " הרשת מראה רווחיות יוצאת דופן כאשר לצד עליה חדה בקצב גלגול המלאים נרשמות עליות ברווחיות ופדיון. בשנת 2005 נרשם גידול של כ- 35% במחזורי המכירות של המותג בארץ וחברת סקאל ספורט קיבלה מחמאות רבות מצד הנהלת ניין ווסט העולמית על ביצועי המותג בישראל. אנו צופים צמיחה חדה! גידול של 50% – ממחזור מכירות של 40 מיליון שקל ב2005 לכ- 60 מיליון ₪ השנה ."
בימים אלו משיקה רשת ניין ווסט , בארץ ובעולם במקביל, את קולקציית אביב- קיץ 2006 החדשה אשר מלווה בקמפיין שיווקי בפריסה ארצית שעלותו מסתכמת ב1.2 מיליון ₪.הקמפיין והקולקציה הקיצית זוכים לתגובות יוצאות דופן הן מהציבור הרחב והן ממובילי אופנה מקומיים. הקולקציה מציגה נעליים וסנדלים בהשראת הטרנדים העולמיים המובילים דוגמת קולקציה אפריקאית מחומרים טבעיים ודפוסים שבטיים, טרנד הנאוטיקה בהשראת הים והמלחים, קולקציה קריבית טרופית בצבעים בוהקים וקולקציית נעלי ערב מושקעת.
רשת ניין ווסט נמצאת בבעלות חברת סקאל ספורט המתמחה בייבוא ושיווק מותגים בינלאומיים. סקאל קיבלה את הזיכיון למותג ניין ווסט בשנת 1999 ומאז פתחה 14 חנויות דגל של המותג ו- 50 נקודות מכירה בישראל, כולל בדיוטי פרי.
ניין ווסט מגלגלת כ- 60 מיליון ש"ח בישראל ונחשבת כיום למותג המוביל בשוק נעלי אופנה לנשים ברמת מחיר בינוניות בעולם ובישראל.