רשת סופרפארם השיקה מערכת ממוחשבת לניהול השירות, השיווק, המכירות ומועדוני הלקוחות

רשת הסופר פארם הקימה מערכת לניהול קשרי לקוחות אשר תסייע לרשת בניהול השירות, השיווק, המכירות ובניהול מועדון הלקוחות. שווי הפרויקט נאמד בכמליון ש"ח. את הפרויקט ביצעה חברת מטריקס באמצעות מערכת ה- CRM (ניהול קשרי לקוחות) של חברת מיקרוסופט.



המערכת החדשה מהווה כלי מרכזי לניהול קשרי הלקוחות של הרשת, ומרכזת את כלל הפניות, התלונות והדיווחים שמתקבלים הן דרך הטלפון והן באמצעות האינטרנט. המערכת מנתבת באופן אוטומטי ובזמן אמת את הבקשה לגורם המתאים, אשר מספק מענה מלא, ומאפשרת ניהול אחיד של פניות הלקוחות במרכז השירות של הרשת ובחנויות. כמו כן מספקת המערכת פתרון מלא למערך השיווק במרכז ובסניפים לניהול מועדוני הלקוחות של סופרפארם.



לדברי גיל ציפורי, מנהל מערכות המידע של רשת הסופר-פארם: מערכת ה- CRM החדשה מאפשרת לנהל את מוקד השרות של חברת סופר פארם, מועדון לייף סטייל, ומועדונים חנותיים, וכן לקבל פניות מאתר האינטרנט של החברה, כל זאת בצורה יעילה המשפרת את השרות ללקוח. אנו מאוד שבעי רצון מעבודתם הטובה של צוות מטריקס שביצע עבורנו פרויקט זה".

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים