רשת סטודיו c מוציאה לאור מגזין ללקוחותיה. המגזין החדש מופק בהשקעה של כ-200,000 ₪

המגזין החדש,יופץ אחת לרבעון לכלל לקוחות הרשת.


סיגל פרוז'נסקי, מנהלת שיווק, רשת סטודיוC מוסרת כי "המגזין החדש מעניק ערך מוסף ללקוחות הרשת. המגזין יסקור מגוון רחב של נושאים מתחומי עניין "נשיים" כמו: תזונה נכונה, מגוון טיפים בנושא טיפוח ויופי, מגוון תרגילים למשרד ולבית, מדור אופנה, מדור עיצוב, מדור תיירות ומדור גסטרונומיה. תחומי עניין אלו הינם חלק בלתי נפרד מחיי היום יום של לקוחותינו".


מהרשת נמסר כי לאחרונה הרחיבה הורחב קהל היעד על ידי השקת מוצרים ייחודיים שהותאמו במיוחד לנערות צעירות בגילאי 18 – 14. המוצרים החדשים הינם: פרפקט C – תוכנית דיאטה לנערות המשלבת הרצאות על הרגלי תזונה במיוחד לגיל ההתבגרות ואימפקטC – חוג דינאמי המורכב מחימום תנועתי המלווה במוסיקה קצבית וסוחפת כשהמטרה היא העלאת דופק ושריפת קלוריות וזאת ע"י לימוד צעדי תנועה.

אולי יעניין אותך

hadmayah
גל אביב מנכל ובעלים בלנדר צילום סיון פרג' (1)
14466pica3
14099pica3

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
גיימינג