רשת סטודיו c פונה לקהלים חדשים – נערות בגילאי 18-14

סטודיו C, הרשת הנשית המובילה והגדולה בישראל לחיטוב והרזיה, מרחיבה את פעילותה במסגרת שינוי אסטרטגי לקראת 2005 ופונה לקהל יעד חדש – נערות צעירות בגילאי 18-14, עם תוכנית חדשה של מוצרים ייחודיים שהותאמו במיוחד לשכבת גיל זו.
כמו כן, מרחיבה הרשת את סל מוצריה ומציעה שיעורים חדשים ללקוחותיה "דינאמי" (אימון קצבי עם מוזיקה) ואיזון הגוף (תנועתיות המפרקים ותרגילי גמישות והארכה).
המהלכים החדשים יגובו בפעילות שיווקית בהיקף של כ – מיליון ₪.

במסגרת המהלך האסטרטגי בנתה סטודיו C תוכנית חיטוב המשלבת תוכנית דיאטה המותאמת לקהל הנערות בגילאי 18-14. התוכנית החדשה לנערות נבנתה בהתאמה מיוחדת לנערות ע"י צוות מומחים מקצועיים ביניהם: הדיאטנית הראשית עמית גנור וגלית פרי המנהלת המקצועית.
לאחרונה נכנסה הרשת לתחום הדיאטות תחת המותג דיאט C, שהינה דיאטה חדשה הפונה לנשים בלבד ומבוססת על הצורך הנשי לדיאטה אחרת המשלבת מתודות פסיכולוגיות ופיזיולוגיות.

הסניפים הראשונים בהן תתחיל תוכנית האימון החדשה לנערות: ראשל"צ, ת"א, כפר סבא וחיפה. כמו כן, מגוון השיעורים החדשים "דינאמי" ו"איזון הגוף" מיועדים לכלל לקוחות הרשת ללא תוספת תשלום ויתקיימו מיידית בחמישה מסניפי הרשת: מכבים, באר שבע, רמת גן, חולון וחיפה ובמהלך ינואר ופברואר יתרחבו לכלל סניפי הרשת.

שרון פז, מנכ"ל סטודיו C: "החלטנו להרחיב את קהלי היעד שלנו, זיהינו קבוצת גיל של נערות צעירות בגילאי 18 – 14 שעד כה לא פנינו אליהן ובנינו תוכנית מיוחדת לקבוצה זו כדי לענות על צורך של לקוחות שפנו וביקשו שנתאים להן פעילות דינאמית חדשה וצעירה. בשלב הראשון התוכנית החדשה תתחיל בחמישה סניפים, כאשר המטרה שלנו להרחיב את הפעילות לכלל הסניפים". כמו כן, אנו מרחיבים את סל מוצרינו לכלל לקוחותינו וזאת בשל פניות רבות שקיבלנו".

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס