רשת רולדין מתמתגת מחדש. עולה לראשונה בקמפיין טלויזיוני לקראת החג בהשקעה מדווחת של מעל מיליון ש"ח

רשת הקונדיטוריות רולדין, המייצרת מאפים בעבודת יד, עולה לראשונה בקמפיין פרסומי לטלויזייה במסגרת ביסוס המיתוג מחדש של הרשת, בהשקעה של למעלה מ-1 מיליון ₪. הקמפיין הטלויזיוני באמצעות משרד פרסום GPS.



הקמפיין של רולדין מציג הן את הלוגו החדש של הרשת והן את עוגיות המקרון הכשרות לפסח ללא חשש קטניות.



בתקופה האחרונה נפרדה הרשת מלוגו המערוך שליווה אותה מאז הקמתה, לפני עשור, והשיקה לוגו חדש שעוצב על ידי ברוך נאה. לוגו המורכב מסמל בן ארבעה עיגולים – בצבעים חמים של חום, כתום ואדמדם בדומה לצבעי המאפים.



לדברי קובי חקק, מנכ"ל רשת רולדין: "מטרת הקמפיין שעולה דווקא בעיתוי זה של ערב פסח היא בעיקר שימת דגש על המגוון הגדול, הטעים והרב גווני של המאפים והקינוחים של רולדין, והחידוש השנה כשרות לפסח ללא חשש קטניות במטרה לתת מענה לכלל לקוחות הרשת וביחוד שומרי המסורת."



רולדין הוקמה ב- 1989 על ידי האחרים חקק קינן .

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

SEO
פרסום בפייסבוק
סקר שביעות רצון