רשת רנואר משיקה קונספט חנויות חדשני

לאחר שנה של מחקרים כמותיים ואיכותיים מקיפים, סיורים בחנויות ומרכזי קניות מובילים בעולם (בארה"ב, אירופה ויפן), רשת "רנואר", יוצאת במהלך אסטרטגי במסגרתו בחנה החברה את נושא החלל הקמעונאי, נראות החנות ותצוגת המוצרים, התוצאה היא חנות קונספט חדשה בקניון עזריאלי.



מרשת רנואר נמסר כי "הדגש בקונספט החדש הוא על חוויית קנייה כוללת ומשמעותית שעונה על צרכי לקוחותינו ומחזקת את המותג כאופנתי, טרנדי ועדכני. המוסיקה בחנות מותאמת ללקוחותינו ונעימה, השירות מקצועי ונגיש, חלל החנות מרווח ויוצר תחושה של מרחב".



עוד נמסר כי "הקונספט החדש שעוצב ע"י משרד האדריכלים בילגוראי פוזנר, משלב עיצוב נקי ועדכני אך יחד עם זאת משרה תחושת ביתיות וחמימות. החנות מעוצבת כחלל גדול ומרווח, עם מגוון גדול של פריטי לבוש בסגנונות שונים, ומגוון רחב של אקססוריז. דגש מיוחד הושם על נושא תצוגת המוצרים, פרישת בגדי הקולקציה בחנות על גבי שולחנות, קולבים וסטנדים מיוחדים היוצרים דומיננטיות לכל פריט ופריט, המעצימים ומדגישים את הקולקציה".



"כמו כן", מוסיפים ברשת, "אזור תאי ההלבשה מופרד מהחנות ויוצר נוחות, פונקציונליות, תחושה של יחס אישי ואינטימי. הכיסאות והשטיח מגבירים את תחושת הנוחות בעת מדידת הבגדים. חלון ראווה בנוי כקופסא סגורה (box) ומאפשר שימוש מושלם, נקי, אסטטי ותיאטרלי".



החנות הראשונה נפתחה בימים אלה בקניון עזריאלי בת"א. החנות משתרעת על שטח של 200 מ"ר ונפתחה בהשקעה של 1 מיליון $. כמו כן, רנואר עתידה לעצב בקונספט החדש עד סוף שנת 2007 עוד שמונה סניפים חדשים, בהשקעה של כ- 8 מיליון $ הסניפים הם סניפי הדגל של הרשת: בקניון רמת אביב בתל אביב, בממילא וקניון מלחה בירושלים, בגרנד קניון בחיפה, בבאר שבע ובנתניה.



לדברי אלי ברקוביץ, מנכ"ל משותף ברנואר, "פתיחת החנויות בקונספט החדש דרשה מאיתנו הגדלת הסניפים הקיימים באופן משמעותי. חנויות הקונספט החדש נאמדות כיום בממוצע על שטח בין 150 מ"ר עד 400 מ"ר לעומת חנויות שהשתרע על שטח של 100 – 150 מ"ר. כל הסניפים נמצאים בפריים לוקיישן".

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס