רשת שוקן העלתה השבוע לאוויר יריד דירות אינטראקטיבי חדש, המאפשר למחפשי דירות לגלוש ולהתעדכן לגבי למעלה מ- 100 פרויקטים של קבלנים שונים ברחבי הארץ. באתר היריד משתתפים כלל הלוחות המובילים של קבוצת שוקן וביניהם: לוח העיר, הלוח הבטוח, השקמה ולוח כל העיר.
היריד מאפשר חווית יריד אמיתי אינטראקטיבית וצפייה בכל המידע הנחוץ לגולש לצורך ביצוע בדיקת שוק ראשונית. מידע זה כולל תמונות של הפרויקט המבוקש, סוגי הדירות, תרשים רצפה של הדירות, מפרט טכני של הפרויקט, מידע על האזור והיישוב בו הוא נמצא ועוד.
זהו היריד השלישי במספר אשר מעלה הרשת השנה, זאת בעקבות הצלחת הירידים הקודמים שנערכו בחודשים יוני וספטמבר השנה, בהם גלשו לאתרי הירידים למעלה מ- 100 אלף גולשי שונים ויותר מ-1500 פניות שונות נרשמו באתר בכל יריד. ירידים אלה אפשרו לרוכשי הדירות גישה קלה ונוחה לעשרות הפרויקטים ובעקבות כך נמכרו דירות אשר הקשר הראשוני נוצר דרך האתר.
ישראל גולדשטיין, מנכ"ל רשת שוקן, אמר: "היתרון הגדול של היריד עבור מחפשי הדירות הינו ריכוז כל האינפורמציה במקום אחד, כולל מפרט ומפות של כל פרויקט, קבלת הנחה והטבה בלעדית לגולשים ביריד ויצירת קשר ישירות עם הקבלן. יריד זה משמש ככלי מוביל עבור שוק הקונים והמוכרים וניתן לראות זאת לפי כמות הגולשים הגדולה".
היריד עלה לתקופה של חודש ויגובה במסע פרסום, אותו מוביל משרד הפרסום מק'קאן אריקסון, בשווי של כ- 80 אלף דולר, אשר יעלה באתרי אינטרנט מובילים, בעיתוני הארץ, בעיתוני רשת שוקן ובלוחות השונים.
כניסה ישירות ליריד הנדל"ן: https://dirot.yarid-hair.co.il/