רשת שוקן מותחת את מותג "העיר" בפריסה ארצית ומשיקה פורמט חדש לעיתוני הרשת


במהלך חודש ינואר 2007, תצא רשת שוקן, מקבוצת הארץ, עם מיתוג מחדש לעיתוני הרשת. במסגרת השינוי, יתאחדו כלל העיתונים המקומיים של הרשת ברחבי הארץ תחת שם המותג "העיר" (עיתון העיר, עכבר העיר ולוח העיר), וכן יעשו שינויים בתוכן ובעיצוב העיתונים.



המטרה העיקרית של עיתוני הרשת החדשים היא לשמש כמדיה מקומית, איכותית, מובילה, משפיעה וקשובה לקהל הקוראים שלה, זאת באמצעות חיזוק הקשר בין הקוראים לסביבת מגוריהם. בבסיס השינוי עומד הרצון ליצור חיבור אמיתי, ישיר ובלתי אמצעי של העיתון עם תושבי העיר. בנוסף, יעברו עיתוני רשת שוקן מתיחת פנים, הכוללת קו עיצובי אחיד לכלל עיתוני הרשת, וכן החלפת צבע הלוגו של "העיר" מהאדום הותיק לצבע ירוק צעיר ורענן, המבטא ערכים של שמירה על איכות הסביבה.



עיתוני העיר החדשים, לרבות עכבר העיר, יצורפו ללא תשלום למנויי עיתון הארץ. עיתון העיר, היוצא לאור בתל אביב, יימכר ב- 5 ₪ לגיליון, ובכך יצטרף ליתר עיתוני הרשת המופצים בתשלום.



על מהלך שינוי הפורמט של עיתוני רשת שוקן שקדה הנהלת הרשת, בראשות מנכ"ל הרשת, ישראל גולדשטיין והעורך הראשי של הרשת, אבי סולומון ובשיתוף המנהלים, העורכים והעיתונאים הבכירים, במשך קרוב לשנה של חשיבה מאומצת לגיבוש התכנים, הקונספט והמאפיינים הויזואליים המרכיבים את מותג העיר החדש. כמו כן, במטרה לגבש את הפורמט האיכותי ביותר, ערכה הרשת מחקרים מקיפים, שהעלו כי העיתונים המקומיים הינם כוח עולה בעולם כולו והם משמשים מקור מידע צרכני וקיומי מרכזי בחיי הקוראים.



למהלך שותפים גם חברת המיתוג OPEN, שליוותה את גיבוש הקונספט החדש ומשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, שאחראי על קמפיין ההשקה. מהלך זה משלים את המהלך הכולל שהחל ברשת שוקן לפני כשנה, עם מינויו של אבי סולומון לעורך הראשי של רשת שוקן ומעבר למודל של רשת המשלב בין תכנים כלליים של רשת שוקן לתכנים מקומיים.



לדברי ישראל גולדשטיין, מנכ"ל רשת שוקן, "השינוי שאנו מובילים נועד להפוך את מותג 'העיר' למותג ארצי, עם כוח מקומי מוביל, מחובר ומשפיע בקהילה. לכל עיר יש את הישות והייחודיות שלה, את הקודים והשפה המקומית שלה, ועיתון העיר החדש יתאים את עצמו למאפיינים הייחודיים לכל עיר ויפעל מתוך אהבה וגאווה למקום. מותג העיר יהווה גם מנוף למגוון פעילויות נוספות, סינרגטיות לחיי הקהילה, דוגמת אירועים, מסיבות, ירידים ועוד".



גולדשטיין הוסיף כי, "העיתונות המקומית היא כוח עולה ומתחזק בשיח הציבורי הישראלי, בשל האפשרות לתקשורת בלתי אמצעית עם הסביבה המיידית של כל אחד מאיתנו. הרחבת מותג 'העיר' למותג חזק ובעל מוניטין בפריסה ארצית, יאפשר לקהל הקוראים שלנו לקבל מוצר איכותי הנותן מענה לצורך מרכזי זה, כפי שעלה ממחקרים שערכנו, לפיהם הקורא הישראלי מעוניין בעיתון שייתן במה עדכנית ואמינה לאירועים המתרחשים באזור מגוריו".



לדברי אבי סולומון, העורך הראשי של רשת שוקן, "השלמת מהלך המיתוג של העיר החדש, היא מבחינתנו הרגע בו הקורא הופך להיות חלק מצוות העיתון וצוות העיתון הופך להיות בן בית של הקורא. אנו מקווים שתוך זמן קצר יהפוך העיתון המקומי לכתובת מרכזית בה יוכל הקורא לזהות את עירו על כל מרכיביה, דרך החדשות המקומיות, הדמויות המוכרות, הטרנדים החדשים וההמלצות לבילוי".



רשת העיתונים המקומיים של שוקן היא הרשת המובילה בישראל (לפי סקר TGI). הרשת מונה כיום כ-1000 עובדים ב-14 עיתונים מקומיים שונים, שעם הידועים ביותר שבהם ניתן למנות את "העיר" התל אביבי, "כל העיר" ירושלים, "העיר כלבו" החיפאי ו"העיר צומת השרון" – העיתון המקומי של אזור השרון.

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
 משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח