רשת שטיחי כרמל יוצאת בקמפיין במהלך חוה"מ סוכות

רשת שטיחי כרמל, רשת לייצור ולשיווק שטיחים הגדולה בישראל, יוצאת בימים אלה בקמפיין לקידום הפנינג המכירות המסורתי שיתקיים בכל סניפי הרשת במהלך חוה"מ סוכות. היקף הקמפיין, שהופק ע"י משרד הפרסום פלד, נאמד בחצי מיליון ₪ ויכלול הודעות לעיתונות ושלטי חוצות.



במקביל, תערוך החברה את "הפנינג המכירות" – מסורת בת 6 שנים במסגרתה מוצעים למכירה כל השטיחים מקולקציות 2006/2007 בהנחה של 50%. לדברי עופר איתני, מנכ"ל שטיחי כרמל " כבכל שנה, חג הסוכות מהווה מוקד מכירות מרכזי בענף השטיחים. אנו צופים לאלפי מכירות שטיחים במהלך שבוע ה SALE".



שוק השטיחים והפרקט בישראל מוערך ב כ- 400 מיליון ₪ ומתוכו כרמל תופסת נתח של כ- 40%. לאחרונה קיבלה החברה זיכיון בלעדי למכירת שטיחים בכל סניפי רשת הום סנטר, וכן החלה לשווק באופן בלעדי שטיחים ארוגים עם דמותה הפופולארית של בראטץ, לחדרי ילדים ונוער.



לשטיחי כרמל שני מפעלים בישראל ומפעל חדש בתורכיה, רשת של 22 חנויות המתמחות במכירת שטיחים ופרקטים, חטיבה העוסקת בפעילות לשוק המוסדי (משרדים, בתי מלון, קבלנים וכיוצ"ב) ומחלקה לייצוא.




אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר