רשת שילב יוצאת בשיתוף פעולה עם "הונדה" לקראת חודשי הבטיחות ברשת.
ענת לוין, מנכ"ל שילב הודיע היום כי לרגל חודשי הבטיחות של הרשת, אשר מתקיימים עד חודש פברואר, שילב יוצאת בשת"פ עם "הונדה" במסגרת שיתוף הפעולה תוגרל מכונית "הונדה ג'אז" בשווי של 114,000 ₪, בקניית מוצרי בטיחות ברשת שילב.
לוין, ציינה כי דרך מבצעים אטרקטיביים כגון זה ניתן לקדם את העיסוק בתחום כמו גם את ההצטיידות של ההורים במגוון אביזרי בטיחות איכותיים ובכאלו שיקטינו את הסיכון אליו נחשפים ילדיהם.
עוזי גונן, מנהל השיווק בהונדה, מסר כי שיתוף הפעולה בין החברות ממקסם את יתרונות שני המותגים. "הונדה" כמו גם "שילב" הן חברות שחרטו על דיגלן את נושא הבטיחות והאיכות. גונן טוען שכדי להביא את הנושא להפנמה אצל הציבור יש לערוך מבצעים ומסעות פרסום ייחודיים, ובעיקר כאלו שיהפכו את הנושא למרכזי בסדר היום הציבורי.