רשת תכשיטי AMARO ("אמארו"), המונה 6 סניפים בישראל ועוד 18 סניפים בח"ול מתרחבת, ובשנת 2012 עומדות להיפתח 9 חנויות חדשות בארץ למותג בהשקעה של כ-3.5 מיליון ₪.
החנויות החדשות, ישתרעו על שטח של כ- 50 מ"ר, ויעוצבו בקו "ניו- אייג'י" טרנדי, בהתאם לערכי המותג. ההשקעה בפתיחת כל חנות נאמדת ב- 350,000 ₪.
לדברי רועי בן נון, מנכ"ל רשת AMARO בישראל: "המיקומים של החנויות החדשות נבחרו בהתאם למחקרי שוק וסקרי דעת קהל, שהצביעו על כך כי מדובר בקניונים מובילים בישראל וכי באזורים אלו מתגוררים קהלי היעד של המותג: בעלי אוריינטציה אופנתית ואהבה למוצרי איכות".
עוד הוסיף בן נון כי: הרשת קיבלה זיכיון להוביל את השיווק והמכירה בישראל של מותג האופנה GYPSY שנחשב לפופולארי במיוחד בקרב סלבריטאיות L.A החנויות בישראל יעברו שינוי פיזי ומיתוג שיאפשר את מכירת המותג בכל חנויות אמארו בארץ.
במקביל הרחיבה הרשת את תמהיל המוצרים והוסיפה ליין שלם של תיקי עור מעוצבים ומותאמים לקולקציה שתוצע בחנויות,כך שהלקוחה של אמארו תקבל מגוון רחב של פריטים שמשלימים להופעה כוללת ברוח המותג .
"לאור הצלחת המותג בעולם והכיוון החיובי המסתמן בשוק הישראלי, היעד הסופי של פריסת החנויות של המותג הינו 20 סניפים, ואני מאמין שנגיע לכך עד סוף שנת 2013".