רשת ACE תשיק קטלוג מבצעים מהודר, דו שבועי אשר יעסוק בתחומים הבית השונים: "עשה זאת בעצמך", שיפור, עיצוב ושדרוג, בהשקעה של כ – 2 מיליון דולר לשנה.
בני גרינאפל, סמנכ"ל השיווק של ACE ישראל מסר כי במהלך שנת 2006 יוצאת רשת ACE במהלך חדשני בתחום ה"עשה זאת בעצמך" ותפיץ קטלוג מבצעים מהודר, בלמעלה מ- 500 אלף עותקים.
קטלוג המבצעים של ACE, יכיל למעלה מ- 100 מבצעים מיוחדים, המתפרשים על פני 16 עמודי צבע. לכל קטלוג מצורפים עשרות טיפים ועצות שימושיות בתחומי העיסוק של הרשת. כמו כן הקטלוג כולל, עמוד הדרכה קבוע בנושא עונתי ומבצעים בלעדיים לחברי מועדון "אייס אנד מור" – מועדון הבית של רשת ACE.
עוד מסר גרינאפל כי ממחקרי שוק שערכה רשת ACE עולה כי הצרכן הישראלי מעדיף קטלוג המרכז מגוון רחב של מבצעים מתחומים שונים. לדבריו: "קטלוג מבצעים שימושי ונוח יותר, זכיר יותר ובעיקר בעל משך שהות ארוכה יותר בבית הלקוח".
גרינאפל מוסיף, כי לקוחות רבים מגיעים לסניפים עם קטלוג המבצעים המופץ בעיתונים כדי שיוכלו למצוא בשטח ביתר קלות את מה שראו בעיתון.
הקטלוג הקרוב ייצא ב – 3.3.06 ויופץ בעיתונות סוף השבוע.