רשת מסעדות ההמבורגרים
BBB, משיקה את
תפריט אביב-קיץ 2022, במסגרת זו תעלה בקמפיין פרסומי, בהשקעה הנאמדת בכ- 2 מיליון ₪.
הקמפיין החדש נערך באמצעות משרד הפרסום the
box, והוא יעלה בערוצי הטלוויזיה (12,13), בתחנות רדיו נבחרות,
באתרי אינטרנט פופלאריים, ברשתות החברתיות ובעמודי הסושיאל, זאת בנוסף לפעילות על
רצפת המכירה במסעדות הרשת ואל מול חברי מועדון הלקוחות BBB CLUB.
הקמפיין, תחת הסלוגן born
to be classic, מציג את קולקציית ההמבורגרים החדשה של
הרשת. פס הקול המלווה את הקמפיין הינו עיבוד א-קפלה של יצירות קלאסיות מוכרות
וזכירות, שהופקו על ידי היוצר המוזיקלי אורי סווט. פס קול זה מהווה שפה חדשה אשר
תלווה את BBB בפעילויותיה הפרסומיות לאורך השנה.
אהובה תורג'מן, מנכ"לית
קבוצת BBB: "צוות הקולינריה שלנו פיתח
המבורגרים חדשים ומנות מפתיעות נוספות, תוך התייחסות לטרנדים הקולינריים ולטעם הישראלי.
מטרתנו העיקרית בפעילות זו, כמו בכל פעילות אחרת של הרשת, הינה להפתיע את קהל
הלקוחות בחידושים ובטעמים ייחודיים, ואין מתאימה מעונת האביב והיציאה ממשבר
הקורונה להצגת תפריט חדש ומושקע."
רשת BBBהמונה 32 מסעדות, מפעילה את מועדון הלקוחות BBB CLUB,
שהינו הגדול והמשמעותי ביותר בקטגוריה, ומונה כ- 750 אלף בתי אב. קבוצת BBBמנהלת בשיטות הזכיינות את הרשתות BBB, Moses, Burgerim,
Moses Shop ומעדניות Meat DeliI, בכ- 100 מיקומים ברחבי הארץ.