רשת C-HOTELS, הכוללת 4 בתי מלון בפריסה ארצית, יוצאת בשיתוף פעולה עם חברת הדקה ה-90 ורשת סטימצקי.
במסגרת שיתוף הפעולה כל הרוכשים ספרים במהלך יוני יולי, יקבלו בגלוית הטבה ל"לילה מתנה". בהצגת הגלויה יהנו המזמינים 2 לילות בסופ"ש – לילה שלישי מתנה. המבצע ניתן למימוש בכל אחד ממלונות רשת C-HOTELS:
C-HOTEL"אחוזת אסיינדה ביער", מלון C-HOTEL נווה אילן, מלון C-HOTEL טבריה או ב- C-HOTEL אילת
אור ברקת, סמנכ"לית השיווק ברשת C-HOTELS, מסרה כי הרשת בוחרת לשתף פעולה עם חברות מובילות בתחומן כגון חברת הדקה ה-90 וסטימצקי. שיתוף פעולה זה הינו חלק מפעילות שיווקית אינטנסיבית לקראת הקיץ. לאור ההתפתחויות הפוליטיות באזורנו ובעולם כולו, צפויות תפוסות גבוהות במיוחד לקיץ הקרוב, ובפרט, לאור ירידתה של תורכיה כאחד מאתרי הנופש האהודים על הישראלים. השנה, יותר מאי פעם, נראה כי ישראלים רבים יעדיפו לבלות את חופשות הקיץ דווקא בישראל וכבר מעכשיו נצפות תפוסות גבוהות יחסית. רשת C-HOTELS נערכת למגמות ולהתאמת חבילת הנופש לדרישותיו והעדפותיו המוכרות של האורח הישראלי החל משלל אטרקציות ופעילויות, ארוחות מגוונות המתאימות למשפחות ומחירים נוחים, שיאפשרו להגיע לתקופה ארוכה יותר ואפילו לצאת פעם נוספת גם בחגים.