בימים אלו משיקה רשתcafé café את מועדון החברים הראשון בישראל ללקוחות בתי קפה. מועדון החברים אשר ייקרא "café café house" יורכב בעיקרו ממאגר הלקוחות הגדול והנאמן של הרשת. בתהליך הקמת מועדון החברים והשקתו יושקעו כמיליון שקל .
רונן נימני, בעלי הרשת, מוסר: "רשת café café רואה בחדשנות ערך ראשון במעלה. הקמת מועדון חברים ללקוחות בתי הקפה הראשון בישראל, מהווה עבורנו צעד מעמיק נוסף בהתרחבות הרשת והתבססותה כרשת בתי קפה מובילה בישראל".
מועדון החברים שלcafé café הוא למעשה מועדון הלקוחות הראשון של רשת בתי קפה בישראל. עד כה העניקו בתי קפה שונים כרטיסי ניקוב ללקוחותיהם הקבועים, באמצעותם יכלו הלקוחות לזכות בכוס קפה חינם לאחר מספר רכישות רצופות, אולם כעת מציעה רשת café café לראשונה הטבות קבועות ומגוונות לחברי המועדון.
ההרשמה למועדון החברים תתבצע בסניפי הרשת עצמם. ההצטרפות תהיה ללא תשלום, כאשר חברי המועדון הנרשמים יקבלו באמצעות הדואר האלקטרוני, הטבות קבועות כמו גם הטבות משתנות על בסיס חודשי, הטבות בימי הולדת, ימי נישואין ומועדים נוספים.
אבינועם בן מוחה, מנכ"ל הרשת, מוסיף: "אנו מייחסים חשיבות רבה ליכולתנו לשמר את לקוחות הרשת. יכולת כזו מעידה בראייתנו בראש ובראשונה על הצלחה. בהתאם לכך חשוב לנו לתת תמורה הולמת ללקוחותינו וכל הזמן לחדש. מבחינתנו לקוח חוזר הוא לקוח מרוצה ויש לטפח אותו".
ההרשמה למועדון החברים של הרשת יחל כבר בשבוע הקרוב בכל סניפי café café ברחבי הארץ.
במקביל, פותחת הרשת בימים אלו כ- 20 סניפים נוספים. בסופו של תהליך זה תגיע הרשת לפריסה ארצית של כ- 60 סניפים ובכך תהפוך להיות רשת בתי הקפה השנייה בגודלה בישראל.
מסקר שערכה רשת café café בקרב צרכנים עלה כי הביקוש בישראל לקפה איכותי גבר, וכי הביקושים הגבוהים ביותר נרשמו דווקא בפריפריה. כנגזרת של תובנה זו הובילה הרשת מגמת התרחבות מהירה בערים מרכזיות מחוץ לתל אביב. בידולה של רשת café café מרשתות הקפה האחרות בא לידי ביטוי באווירה האורבאנית המאפיינת את סניפיה ובקפה האיכותי והתפריט המוקפד, המותאם לטעמם של לקוחות הרשת.
אתר האינטרנט של הרשת: www.cafecafe.co.il.