Coffee Bean מדווחת על גידול של 213% בכמות המשתמשים בשרותי האינטרנט האלחוטי בסניפי הרשת, לעומת שנה שעברה.
רשת Coffee Bean הייתה הראשונה להשיק את שירות האינטרנט האלחוטי המהיר בכל סניפיה עוד בינואר 2003, בשיתוף עם בזק בינלאומי. צביקה לפידס, מנכ"ל רשת Coffee Bean בישראל, מציין כי כיום חלק מסניפי רשת Coffee Bean נמצאים בראש ה"נקודות חמות" בישראל עם אלפי שעות גלישה מדי חודש.
Coffee Bean" ישראל", אומר לפידס, "משתייכת לרשת בינלאומית המפעילה למעלה מ- 400 בתי קפה ברחבי העולם. רמת השירות שלנו עומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר וככזו אנו הראשונים להציע ללקוחותינו את השירותים המתקדמים ביותר. אנו שמחים לראות כי לקוחותינו מאמצים באופן גובר שירות בעל ערך מוסף זה, המקובל מאוד בעולם, כחלק מחוויית השהיה בבתי הקפה שלנו".
לפידס מעריך כי אנשים רבים מגיעים במיוחד לסניפים בהם קיים השירות, כאשר הסניפים הפעילים ביותר מבחינת גלישה אלחוטית הם הסניפים הממוקמים באזורי עסקים. סניף אבן גבירול של Coffee Bean, למשל, נחשב לאחד משלושת המקומות עם שעות הגלישה הגדול בישראל. כמו כן, חל גידול משמעותי ברמת השימוש בסניפי Coffee Bean במתחם ההייטק במגדלי זיו ברמת החייל, ובאזור התעשייה של הרצליה פיתוח.
"בסניפי Coffee Bean ניתן לראות תמיד לקוחות גולשים באינטרנט. בסניף אבן גבירול, לדוגמא, יש ימים שבאותה עת גולשים יותר מ- 20 לקוחות במקביל", מציין לפידס.
לפידס מסביר זאת בעובדה ש"יותר אנשי עסקים עושים שימוש במחשבים ניידים ושירות גלישה באינטרנט אלחוטי בבית הקפה מאפשר להם ליהנות במקביל משני העולמות: עבודה ובילוי, מבלי להחמיץ אף אחת מהחוויות ומבלי להתנתק מהעולם".