חברת KFC (קאנטקי פרייד צ'יקן) יוצאת בקמפיין טלוויזיה שעולה בימים אלו. ההליך מיישר קו עם תהליך רענון הלוגו הנעשה ב- 11,00 מסעדות ב- 80 מדינות ברחבי העולם. השינוי המרכזי שנעשה בלוגו המפורסם של KFC המציג את מייסד החברה, הקולונל הרלנד סנדרס, הוא בהוספת צבעים עזים ורעננים יותר, כמו גם הוספת קונטור שחור שמצעיר את דמות הקולונל במספר שנים. גם לבושו של הסב החביב השתנה וכיום נוסף לו סינר אדום במקום חליפת הבוקרים הקלאסית- אלגנטית.
הקמפיין שנערך באמצעות משרד הפרסום נפתלי אברהם עולה בהיקף של למעלה מ- 2 מיליון דולר, בטלוויזיה בערוצים 2, 10 וערוץ 24 וזאת למשך שישה חודשים, הסיסמה שנבחרה ללוות את הקמפיין היא "KFC טעים בטירוף".
לארי לוין, סמנכלי"ת השיווק שKFC ל: "אחת המטרות העיקריות שלנו בקמפיין הטלוויזיה הוא לרענן את תדמית החברה ולפנות לקהל צעיר יותר בני 20 פלוס ומשפחות צעירות. לשם כך, הרשת גם הורידה לאחרונה את מחירי הארוחות לקראת חופשת הקיץ והעשירה את התפריטים כל זאת לטובת לקוחותינו".