רשת Miss NRG, המתמחה באופנה לצעירות, מתחילה מהלך של מיתוג כרשת עצמאית ופותחת לראשונה חמש חנויות אופנה הפונות לקהל הצעיר. כך נודע ל-Allmarketing. השחקנית לימור אטיאס, כוכבת "רוקדים עם כוכבים " ו"השמינייה" תוביל את הקמפיין החדש תמורת סכום של 30,000 $. חמש חנויות מוקמו בתל אביב, בת ים, נתניה, פתח תקווה ורשל"צ.
מהחברה נמסר כי לימור אטיאס התמודדה מול השחקנית רונה לי, ונבחרה להיות NRG MISS הבאה בשל אופייה האנרגטי .
אהרון גרזי, בעלי Miss NRG, מוסר: "בימים אלו התחלנו מהלך של מיתוג חדש כרשת עצמאית , לאחר שהובלנו בשוק בענף האופנה לצעירות כחברה יצרנית מזה מספר רב של שנים. כעת שמנו לעצמנו למטרה לחדור לשוק עם מותג חדש לסצנת אופנת הנשים הצעירות. הקולקציות החדשות של Miss NRG מיועדות לנערות צעירות, אנרגטיות שיודעות מה הן אוהבות ומסיבה זו בחרנו בשחקנית לימור אטיאס לשמש כפרזנטורית של הרשת, היות והיא מייצגת מראה רענן וצעיר, המזוהה עם הקו של הרשת".