רשת "אוטו דיפו" קיבלה את הזיכיון הבלעדי להפצה ולשיווק המותג UNIROYAL

רשת אוטו דיפו מקבוצת ACE קיבלה את הזיכיון הבלעדי בישראל להפצה ולשיווק המותג האירופאי UNIROYAL (אונירויאל) שהיה אחד מהמותגים המובילים בישראל בשנות ה- 70.



צמיג אונירויאל הנו מותג ידוע מזה עשרות שנים המיוצר באירופה, הצמיג נחשב לאיכותי בעיקר בשל רמת הבטיחות הגבוהה שלו, בגלל המבנה ותרכובת-החומר הייחודית של הצמיג.



מהרשת נמסר כי עבור הצרכן הישראלי לצמיגי UNIROYAL יש יתרון נוסף, והוא שהצמיג חסכוני בדלק עם בלאי נמוך. הצמיג קל יותר מצמיגים אחרים ובעל מאפיינים מיוחדים בתרכובת ובמבנה הצמיג, הגורמים לשחיקה איטית ומקטינים את רמת החיכוך של הגלגל עם הכביש.



רשת אוטו דיפו תשווק בישראל את צמיגי המותג ב- 14 סניפי רשת אוטו דיפו במגוון גדלים של צמיגים המתאימים לכל סוגי הרכבים הפרטיים.



לדבר יקי ודמני, מנכ"ל רשת אוטו דיפו: "כרשת המתמחה בייבוא ושיווק מוצרים לרכב, אנו רואים חשיבות עליונה בשיווק צמיגים איכותיים ברמה הגבוהה ביותר". לדבריו: "אוטו דיפו שנרתמה למאבק במלחמה בתאונות הדרכים, ומדרבנת את ציבור לקוחותיה להחליף את צמיגי הרכב בזמן, היות וצמיגים נחשב כאחד הגורמים המרכזיים בתאונות דרכים בישראל.



עוד מסר ודמני: כי הכוונה עד סוף שנת 2006 למכור למעלה מ- 100 אלף צמיגי אונירויאל .



לרגל השקת המותג אונירוייאל באוטו דיפו תצא הרשת במסע פרסום באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי בתקציב של כ- 500 אלף ש"ח . את הקמפיין מוביל נהג המרוצים, האלוף של מרוצי פורמולה 1, אלן פרוסט הממליץ על UNIROYAL הצמיג האיכותי והבטיחותי מאירופה. הקמפיין כולל מודעות בעיתונות, שילוט בנקודות המכירה, פלריים ומסע קד"מ רחב ב- 14 סניפי הרשת.

אולי יעניין אותך

מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים