רשת "אמה גרין" יוצאת במהלך אסטרטגי לחיזוק הקשר בין לקוחות הרשת למותג

רשת "אמה גרין" המתמחה במוצרי טיפוח ופינוק לגוף ולנפש ובעיצובים מפנקים לבית, יוצאת במהלך אסטרטגי שמטרתו חיזוק הקשר בין לקוחות הרשת למותג, ומשיקה מועדון לקוחות המקנה מגוון הטבות. החברות במועדון מתבצעת באמצעות תשלום חד פעמי וההנחה ניתנת כבר בקנייה הראשונה.



החברות במועדון הלקוחות מקנה בראש ובראשונה הנחה קבועה של 10% בכל קניה (לרבות מוצרים הנמכרים במבצע) וכן הנחות ומבצעים ייחודיים המיועדים לחברי המועדון בלבד. בנוסף, חברי המועדון מיודעים במגוון פעילויות שמציעה הרשת כגון סדנאות ייחודיות, מבצעי סוף עונה ועוד.



נירית תמיר בעלת הרשת מסרה כי: "הרשת שקיימת למעלה משנה הספיקה לצבור קהל לקוחות חוזרים גדול במיוחד הנהנה ממוצרים איכותיים במחירים נוחים וזיהינו אצלם צורך להיות מתוגמלים על נאמנותם למותג ולמוצרים."



לדבריה: "מועדון הלקוחות הנגיש לכל אחד ואחת בזכות המחיר הסמלי הנדרש בהצטרפות למועדון, יעצים את חווית הקניה ברשת ויתגמל את הלקוחות החוזרים באופן קבוע."

אולי יעניין אותך

15795pic.jpg1_

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''