רשת "את" – לבני נשים משיקה חנות אונליין חדשה

רשת 'את', לבני
נשים, המובילה בתחום ההלבשה התחתונה עם מותגים בינלאומיים, משיקה חנות אונליין מעודכנת, המצטרפת ל-18 הסניפים בפריסה
ארצית. באתר האון ליין השקיעה החברה כ –
500 אלף ש"ח, הכולל עיצוב ברמה בינלאומית, מערכות טכנולוגיות חדשניות, נוחות וידידותיות
ללמשתמש.

חנות האון ליין כוללת מגוון
רחב של קטגוריות לנשים: החל מהלבשה תחתונה, חזיות ספורט, חלוקים, פיג'מות,
בייבי-דול, מחטבים ועד אקססוריז של הלבשה
תחתונה לנשים בכל הגילאים.

באתר מדריך מיוחד
מסוגו בישראל, למדידות והתאמה אישית לבחירת פריטים: חזיות, תחתונים ועוד, במטרה להתאים
למזמינות באמצעות האתר את המידה המדוייקת עבורה.

במסגרת זו יוצאת רשת
את בקמפיין רחב להשקת חנות האון ליין בהשקעה של 250 אלף ₪ שהמסר המרכזי להנגיש לכל אישה, בכל מידה או מבנה גוף את
הפריטים, מה שתומך ומשלים את האסטרטגיה השיווקית של הרשת:
להיות המובילה בתחום ההלבשה התחתונה תוך התמקדות בחזיות לכל המידות. בנוסף לכך, האתר
החדש מעוצב בצורה תדמיתית ונוחה שמציגה את הפריטים בצורה הטובה ביותר.

לרגל השקת חנות האון
ליין תצא רשת את במבצעים, הנחות והטבות מיוחדות למשך חודש ימים, כמו כן בקנייה מ- 199
₪ ומעלה, משלוח – עד הבית ללא תשלום.

האתר מציע מגוון רחב
של מותגים גדולים ובינלאומיים אותם רשת 'את' מייבאת, כמו:
PARFAIT ל
PLUS
SIZE
מלוס אנג'לס, SELENE מספרד, BESTFORM
מצרפת,
EWA
BIEN
, MEMEME ו OBSESSIVE
מאירופה
, BYE
BRA

מהולנד ו
TRIUMPH ו VIANIA
מגרמניה.

אולי יעניין אותך

טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
מלכה עזריאלי טאון קרדיט יעקב תורג׳מן (1)
Aktivia aktuelle Version 27.2.13