רשת "ללין" מרחיבה את קהל המטרה של המותג ונכנסת לראשונה לשוק הטיפוח לגבר

רשת "ללין" המתמחה בייצור ושיווק מוצרי טיפוח ואווירה המבוססים על חומרים טבעיים, נכנסת לראשונה מאז הקמתה לפני 7 שנים לשוק הטיפוח לגבר , במטרה לכבוש נתח משמעותי בשוק הנאמד ב כ- 200 מיליון ₪ .



בשלב ראשון משיקה "ללין" סדרת טיפוח חדשה בניחוח "MUSK" חושני המיועדת לגבר הישראלי תחת השם : "LALINE MEN" . הסדרה כוללת לצד תחליב אפטרשייב ובושם אפטרשייב המיועדים הן לטיפוח לאחר גילוח והן לטיפוח יומיומי , מוצר מהפכני וחדשני בשוק הישראלי – קרם טיפוח לפנים ולקרחת שמטפל בנזקים המצטברים באזורים אלה החשופים יותר מכל לפגעי מזג האוויר והסביבה.



היקף ההשקעה הכולל בפיתוח המוצרים , בהשקתם ובהחדרתם לשוק עומד על כ – 200 אלף$



מירב גוטמן , מבעלי רשת "ללין" מסרה כי: " כמותג פרמיום מוביל בתחום הטיפוח שנתפס כמותג איכותי וחדשני שמנו לנו למטרה לשמור על ערכים אלה גם בכניסה לשוק הטיפוח הגברי . מחד הסדרה מיוצרת מחומרים טבעיים האיכותיים ביותר שקיימים ומאידך , מציעה הסדרה חידוש ראשון מסוגו לגבר הישראלי – קרם טיפוח לקרחת המהווה בעצם ( יחד עם הפנים ) את האזור החשוף ביותר בגוף."



עוד מסרה גוטמן כי : " ממחקרי שוק מקדימים שביצעה " ללין " התברר כי הגבר הישראלי של שנות ה- 2000 מודע יותר ויותר לעצמו , תהליך המוביל לשימת דגש על טיפוח עצמי , כאשר המגמות בתחום מקבילות למגמות בתחום הרפואי – כמו בתחום הרפואה , בו המגמה המסתמנת היא מעבר מהקונבנציונאלי לאלטרנטיבי , כך גם בתחום הטיפוח , גברים עוברים לשימוש בתכשירי טיפוח טבעיים המעניקים לגוף ולנפש חוויה מהנה."



לדבריה : " קו המוצרים הייחודי של ללין מציע שילוב בן פשטות , אקסלוסביות והשפעות תרפיות . שילוב זה הוכח כמענה אולטימטיבי לצרכים הגבוהים ולסגנון החיים המתקדם של הגבר בשנות ה -2000".



על מוצרי הסדרה מופיעות הוראות שימוש שנכתבו בצורה "סקסית" במיוחד. למשל: "…חתום בנשיקה – הוצא כמות קטנה של תחליב אפטרשייב אל כריות כף היד ומרח (בעדינות) את כל האזורים הצמאים לנישוקים …"או" … התז כמות קטנה של בושם אל תוך כף היד ופזר בטפיחות ( קלות) על "האזורים הרגישים"….


אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס