רשת "צ'מפיון מוטורס" יוצאת בשיתוף פעולה ייחודי עם גלידות שטראוס

רשת צ'מפיון מוטורס יוצאת בפעילות ייחודית לקראת הקיץ ומודיעה על קמפיין ראשון מסוגו בשיתוף עם חברת "שטראוס", בו יחולקו למעלה מ- 100,000 שלגונים ממותגים בכל סמלי חברות המכוניות המשווקות על-ידי צ'מפיון מוטורס בישראל (Audi, פולקסוואגן, סיאט וסקודה).



שיתוף פעולה ייחודי זה הנו מהלך שיזמה לראשונה, רשת "צ'מפיון מוטורס" כחלק מהפעילות השיווקית של החברה בו עומד הלקוח במרכז. במסגרת זו תציב חברת "שטראוס" עשרות מקררים בהם אלפי שלגונים, שיעמדו בכל מרכזי השירות בארץ, ולקוחות המגיעים לבדיקת קיץ יוכלו להתכבד ולהתרענן מהחום הכבד בחוץ.


הקמפיין בהיקף של למעלה מ-600 אלף ש"ח, הוכן על-ידי משרד "הוס סמואל" ויכלול מודעות בעיתונות, דיוור ישיר ועוד.



הפעילות ללקוחות תחל ב 20 ביוני ותמשך עד סוף חודש אוגוסט. במהלך תקופה זו יוזמנו עשרות אלפי לקוחות החברות ל- 50 מרכזי השירות של הרשת בכל רחבי הארץ כדי לבצע למכוניתם "בדיקת קיץ" ייעודית, הכוללת: בדיקת צמיגים (יובש ותקינות), מערכת מיזוג אוויר, מערכת קירור מנוע וכמובן, מערכות בילום והיגוי.



מנכ"ל צ'מפיון מוטורס יהונתן ולד, אמר כי " צ'מפיון מוטורס מהווה בית בטוח ללקוחותיה וככזה אנו מציעים ללקוחותינו שירות חינם ללא תשלום לבדיקת מצב הרכב בתחילת הקיץ על מנת לשמור על בטיחות הנוסעים ואיכות הרכב".

אולי יעניין אותך

מייסדות סמייל (1)
יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
GhostDetective#game-horizontal-2560x1440_na_01_en (1)
press-page-1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר