רשת "רהיטי דורון" במהלך שיווקי לשנת 2009/10

רשת "רהיטי דורון" יוצאת לראשונה בארץ, במהלך שיווקי חדשני, הממצב את המותג "רהיטי דורון" כחלק בלתי נפרד מטובת הלקוח, מבדל אותו מהמתחרים ויוצר מובילות בשוק.



אופיר ליבר, מנכ"ל ובעלי רשת "רהיטי דורון" אומר:" בחמשת השנים האחרונות חל גידול עקבי במכירות של 40% לשנה. המהלך האסטרטגי נבנה מתוך הבנת החוזקות של "רהיטי דורון" כחברה שמקפידה במשך שנים על שרות יוצא דופן, מוצרים באיכות גבוהה ומדיניות מחירים הוגנת".



לדבריו: "המהלך השיווקי החדשני, ימצב את הרשת ויחזק את המותג ברמת הערכים והתוכן, תוך יצירת קשר אישי עם הלקוח, באמצעות מסרים ממוקדים ופעילויות קד"מ, ליצירת נאמנות גבוהה למותג אצל הלקוחות".



על מנת ליצור בידול אטרקטיבי, יוצאת רשת "רהיטי דורון" במהלך חסר תקדים, מבצע שכולם מרוויחים בו – "החברים של דורון", אשר במסגרתו: כל לקוח שרוכש רהיטים בתקופת המבצע, מקבל קוד במעמד הרכישה, שבאמצעותו ירשם באתר האינטרנט של "רהיטי דורון" ויקבל בחזרה קופון הטבה, להפצה בין החברים.



כל חבר חדש שיממש קופון, יקבל במעמד הרכישה 5% הנחה ובנוסף מזכה את הלקוח שהפנה אותו ב – 5% זיכוי מערך הרכישה שלו. ככל שהלקוח יפנה יותר חברים הוא יצבור עוד זיכויים עד 100% מסכום הרכישה האישית שלו.



בסוף החודש, מקבל הלקוח המפנה, דיווח במייל, על סך החברים שמימשו את הקופון וצ'ק על סך ההחזר הכספי.



מוסיף ליבר: "המהלך השיווקי יביא למיצוי הפוטנציאל בשוק הריהוט ויחשוף את המוצרים לקהלי יעד נוספים, הלוקחים חלק פעיל בצריכת מוצרים דרך האינטרנט, ותרים אחר פתרונות כוללים וחדשניים בתחום הריהוט".



המבצע בתוקף החל מ- 21 ביולי 2009, עד 30 לנובמבר 2009, בכל חנויות הרשת ברחבי הארץ.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס