SABON, רשת מוצרי הטיפוח והאווירה שנוסדה בישראל והינה אחת מהרשתות הבינלאומיות המובילות בתחומן, ממשיכה את מהלך פתיחת רשת החנויות במזרח אסיה, תוך התמקדות בשוק היפני במטרה להפוך לרשת מוצרי הטיפוח והאווירה החזקה במדינה. החברה מכריזה על פתיחת 4 חנויות נוספות למותג ביפן בהשקעה של כ- מיליון דולר.
החנות הראשונה שתפתח דלתותיה בתחילת מרץ ממוקמת בעיר האקאטה שבאי קיושו בקומה הראשונה של מרכז קניות יוקרתי חדש לצד חנויות המותג של לואי ויטון, הרמס, טיפאני, שאנל , לנקום ועוד. גודלה 63 מ"ר.
החנות השנייה שתפתח דלתותיה בסוף אפריל תמוקם בעיר סאפארו, אחת מהערים המרכזיות ביפן, שבאי הוקאידו. זוהי כניסה ראשונה של SABON לאי הוקאידו. החנות תמוקם במרכז קניות פופולארי ותתפרס על פני 59 מ"ר.
החנות השלישית תפתח בקיוטו, אף היא כניסה ראשונה של SABON לקיוטו. קיוטו היא אחת מהערים התיירותיות ביותר ביפן. החנות החדשה, חנות רחוב, תפתח באזור הקניות המרכזי שי-ג'ו, באפריל – מאי, גודלה 55 מ"ר.
החנות הרביעית תפתח בטוקיו בקומה הראשונה של מרכז הקניות החדש 'לומין יורקושו', אשר במרחק הליכה מאזור גינזה המפורסם. גודל החנות 60 מ"ר.
4 החנויות החדשות ביפן מצטרפות ל-10 חנויות הרשת הממוקמות בטוקיו באוסאקה ובאומיה במרכזי קניות אופנתיים ושוקקים.
מוצרי SABON פופולאריים ביותר בקרב קהל הצרכנים היפני. המוצרים האהובים ביותר על היפנים כוללים ניחוחות פרחים בכלל וורדים בפרט. הרשת מפתחת מוצרים ייחודיים עבור שוק זה. מוצרי הטיפוח של SABON מופיעים תדיר בעמודי הלייף סטייל של מגזינים בינלאומיים מובילים דוגמת ה"אל", "באזר" ו"מארי קלייר" היפניים, לצד מגזינים מובילים ביפן דוגמת: "ספרינג", "ויוי", "אוז", "מינה" ועוד.
SABON הינה רשת הריטייל הישראלית המצליחה ביותר בחו"ל. כיום מונה הרשת 100 סניפים בתשע מדינות: בהולנד עשרים ותשעה סניפים, בארה"ב שלושה עשר סניפים, ביפן עשרה סניפים, ברומניה שמונה סניפים, באיטליה ארבעה סניפים, בפריז סניף אחד, בבלגיה שני סניפים ובקנדה סניף אחד. בישראל מונה הרשת 32 סניפים. הרשת ממשיכה במגמת התרחבות בינלאומית ולוקאלית.
רונן זהר, מנכ"ל SABON, מוסר: " פתיחת החנויות החדשות היא שלב נוסף בהפיכתה של SABON לאחת מרשתות מוצרי הטיפוח והאווירה החזקות והמובילות ביותר ביפן. SABON נתפסת כיום כאחד המותגים הפופולאריים ביפן וזוכה לאזכורים אוהדים בקרב המדיה המקומית. היפנים אימצו את SABON באהבה גדולה וצמאים לכל טרנד חדש אותו אנו משיקים בין היתר בשל הלימה בין ערכי המותג הגבוהים ובין ערכי האסתטיקה היפנית "