רשת TAGWOMAN נכנסת לשוק הנערות ומשיקה את קו אופנה חדש ה- GIRL

רשת האופנה TAGWOMAN משיקה קו חדש לנערות תחת המותג GIRLבהשקעה כוללת של 2.5 מליון ₪.



הקו החדש " GIRL", מספק מענה אופנתי לנערות בטווח הגילאים 14-17 וממשיך את מגמת ההתפתחות המהירה של הרשת, לאור הביקוש הגדול של קהל הנשים והנערות בארץ.



אילן לוי מנכ"ל רשת TAGWOMAN: " TAGWOMAN שואפת למלא את צורכי לקוחותיה כבר מגיל צעיר ולהעניק להם את האפשרות ליהנות מאופנה טרנדית נשית וצעירה. בניית הקו החדש מושתת על מחקרי עומק ותכנון מסחרי ממוקד מטרה. קהל הנערות הוא קהל "צמא" למענה אופנתי הולם ורשתTAGWOMAN מספקת לו זאת".





מעצבי פנים המתמחים בתחום המסחור החזותי יתרגמו את הקונספט בנקודות המכירה ע"י תווית ייחודית ותת מחלקה מיוחדת בחנויות הרשת.



TAGWOMAN שכרה מעצבי אופנה נוספים לקידום מחלקת ה GIRL , הרשת השקיעה ותשקיע בקידום המלקה ובבניית קולקציה ייחודית , זאת תוך תמחור ממוקד לקהל היעד . הקונספט החדש יקבל תמיכה פרסומית רחבה הן במדיות הארצות והן בנקודות המכירה .



רשת מתכננת עד שנת 2007 להגיע לפריסה של כ- 35 חנויות נשים ברחבי הארץ ולפתוח סניפי TAG WOMAN בחו"ל בערים ניו- יורק, פריס ולונדון.

אולי יעניין אותך

פתיחת סניף פתח תקווה מיקי שמו צילום יחצ (2)
color-chart-g8bec9df5e_12801
cincopa
yossi-cohen9
129-find-designers
hila1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''