רשת תכשיטי האופנה הגדולה בישראל ,DIVA, מרחיבה את פעילותה ומכניסה את ענקית התכשיטים הבינלאומית, PANDORA, לחנויות הרשת במתכונת SHOP IN SHOP. המהלך נובע בעקבות השקה מוצלחת למותג בישראל לפני כחמישה חודשים באמצעות שני סניפי קונספט, בזיכרון יעקב ובגרנד קניון בחיפה.
חברת PANDORA נוסדה בדנמרק בשנת 1982 ומאז הפכה לאחת מחברות התכשיטים המובילות בעולם. החברה בעלת כ-8000 סניפים ברחבי אירופה, אמריקה הצפונית ואוסטרליה. חלק מהסניפים פועלים כסניפי קונספט וחלקם במתכונת SHOP IN SHOP. מעצבי הבית הדניים של פנדורה מעצבים מגוון ענק של תכשיטים העשויים זהב וכסף בשילוב יהלומים, פנינים, אבנים טובות וזכוכית מוראנו צבעונית, המיוצרים באופן ייחודי ובעבודת יד. הקונספט העומד מאחורי המותג מאפשר לכל אחת לתכנן לעצמה את התכשיט שלה באמצעות שילוב מודולארי של האביזרים על גבי מגוון תכשיטים רחב של מאות דגמים: צמידים, עגילים, שרשראות ותכשיטים נוספים.
דן טורקניץ, מנכ"ל רשת DIVA מוסר כי "תכשיטי PANDORA מזוהים בכל העולם כמותג אופנתי שהצליח לכבוש קהל רב של נשים, זאת בשל הקונספט הייחודי המגדיר תכשיטים כפריט אופנה ולא מוצר מותרות, דבר המאפשר לנשים להחליף תכשיטים ברמה יומית בהתאם להופעה ותוך שמירה על איכות, אופנתיות ועדכניות במחירים שווים לכל נפש. כניסתו של המותג לסניפי DIVA, ירחיב את תמהיל המוצרים של הרשת בקטגוריית ה-PREMIUM. בתחילה ישולבו תכשיטי פנדורה בשני סניפי הרשת שבפתח תקווה ובגבעתיים ובחודשים הקרובים תתפרס פנדורה בכל 24 סניפי הרשת. על פי ההערכה יהווה סך המכירות של תכשיטי PANDORA בסניפי DIVA כ-30% מסך המחזור, כבר בשנה הראשונה".
מרקוס פלורנץ, בעליה של חברת "פלורנץ ג'ולרי גרופ1", יבואנית מותג PANDORA בישראל, מוסר כי "ההחלטה לפתוח סניפים במתכונת SHOP IN SHOP בסניפי רשת DIVA זהה לקונספט העולמי אותו מנהיגה החברה בכל העולם, פנייה לחתך רחב באוכלוסיה תוך נגישות מקסימלית לצרכן. הבחירה ברשת DIVA נראתה כטבעית מעצם היותה רשת אופנתית העוקבת אחר הטרנדים האחרונים בתחום התכשיטים בעולם ופונה לקהל נשים בטווח גילאים רחב ובפריסה ארצית". עוד מוסיף מרקוס כי PANDORA" מתעתדת להגיע לפריסה ארצית של 18 סניפי קונספט בשנים הקרובות, בנוסף לנקודות ה- SHOP IN SHOP".