שבע כותרות שיהפכו את המודעות, והברושורים לסיפור הצלחה

כל אחד מן האמצעים השיווקיים בהם משתמשים אנשי השיווק והמכירות זקוק לכותרת שתמשוך את תשומת לב הקורא כך שיעצור לרגע ויתרכז במסר שלך. כותרת טובה מושכת את תשומת הלב, הופכת את המסר לקל לקריאה והבנה, מעבירה את טיעוני המכירה העיקריים ומובילה את הלקוח לכיוון המכירה. אנשים בימינו מופצצים במסרים רבים בכל יום ממודעות, מכתבים, גלויות וחומרים פרסומיים אחרים. הם נוטים להתעלם מכל מסר פרסומי, אשר שיגזול מהם זמן לחינם ללא שיביא תועלת.

מודעת מכירות שתפקידה הוא להביא למכירה מיידית (Hard-Sell) יכולה לכלול כותרת מודגשת ובולטת או כותרת שבאנגלית רשומה באותיות גדולות (Capital Letters). לדוגמא:
יש לנו חמש דרכים לחסוך לך כסף – עכשיו !

לחלופין, יכולה הכותרת להיות רכה יותר ופחות צעקנית. לדוגמא:
יש לנו משהו שעשוי לעניין אותך ולחסוך לך 20% בעלויות – היום !

הכותרת שלך תמשוך את תשומת הלב כאשר היא עוסקת בנושא המעניין את הקורא. השתמש בכותרת שלך על מנת להצביע על בעיה של הקורא או על מנת להפנות את תשומת ליבו אל נושא הקרוב אליו או לחלופין השתמש בכותרת הפונה לרגש עמוק של הקורא (לדוגמא: אם ילדך חשוב לך כדאי שתקרא את המסר הבא).

ד"ר קווין נונלי ריכז באתר האינטרנט שלו שבעה טיפים שנאספו במהלך השנים על ידי קופירייטרים שונים, אשר עשויים להפוך את המסר השיווקי – פרסומי לסיפור הצלחה:

1. שאל שאלה. מחקרים מוכיחים כי כותרות משיגות תוצאות טובות יותר כאשר הן כתובות בצורת שאלה. כותרת המנוסחת כשאלה גורמת לקורא לענות את התשובה בראשו. כך מעורב הלקוח שלך באופן אוטומטי במסר שלך. אנשים רבים ימשיכו ויקראו את המסר שלך במודעה, במכתב או באתר האינטרנט שלך, רק על מנת לגלות מהי התשובה או הפתרון שאתה מציע. דוגמאות: "האם אתה מודאג מתשלומי המשכנתא השנה?" או "מה דעתך לחסוך עד 20% מעלות המשכנתא בכל שנה?"

2. נסח כותרת המתחילה ב" כיצד ל..". אנשים אוהבים מידע המציג להם כיצד לעשות משהו שיביא להם ערך ומשמעות. דוגמאות: כיצד תקנה מכונית ללא תקלות? כיצד תעבור את מבחני המיון בהצלחה?

3. ספק עדות. המלצה של לקוח מרוצה יכולה ליצור שכנוע איכותי בקרב קהל המטרה. ציין תמיד את שמו המלא ומקום מגוריו או מקום עבודתו של נותן העדות. אנשים מאמינים פחות לעדות הניתנת בצורה אנונימית. דוגמא: "המוצר הזה באמת עובד! בזכותו אני פחות לחוץ והרבה יותר מרוצה".

4. כתוב בלשון ציווי. כותרות קלאסיות מצוות על הקוראים. "שאף להצלחה" או "שים ברכב שלך את הצמיג המנצח". הפוך את היתרון הגדול ביותר שלך למשפט ציווי: "חדל להתרוצץ, התחל להרוויח כסף רב עכשיו". שלב בכותרת שלך מילים כמו, שמור, רוץ, פעל, הרגש, עשה וכדומה.

5. חדשות חשובות יוצרות כותרות טובות. שיטה זו פועלת טוב במיוחד בזמן שינויים גדולים בחברה שלך או כאשר מציגים מוצרים חדשים וחדישים. דוגמאות: "המנכ"ל החדש שלנו יצעיד אותנו לעתיד טוב יותר" או "תוכנת 'שיווקית' החדשה הופכת את הטלמרקטינג לסיפור הצלחה".

6. צור דד ליין להצעה מיוחדת. רובינו אנשים עסוקים, הנוטים לדחות פעולות רבות. אם לא תצליח לגרום ללקוח לפעול עכשיו, ייתכן שלעולם כבר לא תשיג את המכירה. כותרות כגון: "חסוך כסף עכשיו", או "קבל הטבה לרכישה עד סוף שבוע זה", עשויים בהחלט להגביר את התגובה.

7. הצעות חינם מושכות את התגובה הטובה ביותר. "חינם: ספר הדרכה כיצד להגביר מכירות באתר האינטרנט" הינה כותרת חזקה שתמשוך עניין בקרב לקוחות רבים. קיים מיתוס כי לקוחות אמידים או מקצוענים נרתעים מהצעות חינם, אך אין זה נכון. פשוט יש להתאים את ההצעה לקהל המטרה או לענף בו הם פועלים.



אולי יעניין אותך

 אור אזולאי
resized_pexels-photo-3811082
 שיווק
Naor
press
sodastream(4)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח