Smile אינטרנט זהב גילתה עולם שיווקי חדש וכנראה (עדיין) לא מספיק רווי: קהל שומרי המסורת וההורים לילדים המעוניינים בסינון תכנים לא ראויים ברשת.
כחלק ראשון מאסטרטגייה שיווקית המסתמכת על הרציונל הנ"ל, השיקה החברה בתחילת השבוע משיקה את חבילת "smile.kid" – חבילה המיועדת להורים לילדים ונוער, הגולשים באינטרנט באופן עצמאי.
לדברי יעקב נדבורני, סמנכ"ל השיווק של Smile אינטרנט זהב: "נושא הגלישה הבטוחה הינו נושא המטריד הורים רבים, והפך לאחרונה לנושא מרכזי בסדר היום הציבורי והתקשורתי. עולם האינטרנט הוא עולם מלא של למידה וחוויה, אך עלול להכיל גם תכנים אשר אינם מתאימים לצפיית ילדים, כאשר המודעות לסכנות הטמונות בגלישה באינטרנט הולכת וגדלה. בעקבות כך, וכחלק ממאמצי השיווק של החברה לזהות פלחי יעד חדשים, ולענות על צרכי הלקוחות, ערכנו מחקר מקיף וזיהינו כי הורים רבים חוששים מכך שילדיהם גולשים באינטרנט ללא בקרה ופיקוח".
"במחקר שביצעה החברה נבדקו הרגלי הגלישה באינטרנט של ילדים ונוער, מניעים וחסמים של הורים לשימוש באינטרנט, הגבלות שימוש במחשב ובאינטרנט, ומאפייני האינטרנט ה"אידאלי" לילדים. נמצא כי ההורים חוששים מאובדן שליטה מאחר והילד מגיע לעולמות שהם עצמם אינם מכירים. בנוסף בדקה החברה הרגלי התנהגות בארץ של הורים לילדים ומצאה כי ההורים אמביוולנטיים לגבי השימוש של הילדים באינטרנט בגיל צעיר, וכי קיים חשש שהילדים ייחשפו לתכנים לא ראויים".
"החבילה המיוחדת שבנינו" מוסיף נדבורני, "על כל מרכיביה, אמורה לתת להורי הילדים את הפתרון האידיאלי והבטוח ביותר בישראל לחיבור לאינטרנט, מבוקר, אחראי ובטוח. מהלך השיווק לאוכלוסייה זו ממשיך לחזק את מעמדה של smile אינטרנט זהב כספקית אינטרנט חדשנית אשר מתאימה לקהל היעד חבילות התפורות על פי צרכיו".
על מנת לתת מענה גם לקהל המסורתי ולהורים המעוניינים שילדיהם יגלשו באופן מבוקר עוד יותר, חברה Smile אינטרנט זהב לחברת "מורשת", המתמחה באוכלוסיה הדתית לאומית אשר הנה בעלת מאפיינים שונים ברמת התוכן הנצרך באינטרנט. אי לכך פותח במשך 7 שנים עולם וירטואלי סגור הכולל גם ניטור טקסטים לא ראויים, אתרים בעלי אופי חילוני מובהק, סינון תמונות (לאו דווקא פורנוגרפיות) , שפה נקייה ועוד. Smile אינטרנט זהב הנה החברה היחידה הנותנת פתרון מסוג זה. החבילה תושק באמצעות קמפיין רחב היקף מבית היוצר של ראובני פרידן בערוצי הטלוויזיה המסחריים השונים, בתחנות הרדיו הארציות ובאתרי אינטרנט מובילים בהשקעה של כ-1 מיליון ₪.