שופרסל החלה במהלך אסטרטגי במסגרתו הוכנסו עדשות מגע חד פעמיות וקצרות טווח לבתי המרקחת ברשת

אלי גידור, סמנכ"ל הסחר, אמר היום כי בכוונת הרשת להשקיע כ 250,000 ₪ בהחדרת המוצר ובשיווקו, וציין כי "תחום האופטיקה מגלגל כ- 1.1 מיליארד ₪ בשנה ותחום עדשות המגע, המהווה כ- 12% ממנו, נמצא במגמת גידול בשלוש שנים האחרונות. כתוצאה מכניסה מואצת של תחום העדשות החד פעמיות, ירידת מחירים של מוצרים אלו והרחבת מעגל המתנסים בפתרון אופטי מסוג זה, החליטה שופרסל כחלק מאסטרטגיית מיצוב הרשת להיכנס גם לתחומי NEAR FOOD במטרה לנגוס חלק נכבד משוק זה".



המותג הנבחר על ידי שופרסל הינו "חניתה" , עדשות בעלות שם בינלאומי ותו תקן אירופאי



שופרסל תשקיע כ- 250,000 ₪ בהחדרת המוצר ושיווקו. תהליך זה יכלול: מבצעי חדירה אגרסיביים,חלוקת מתנות ופרסום הן בשטח החנות והן בעיתונות המקומית.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס