שופרסל ממשיכה להתרחב בתחום החטיפים לילדים

במסגרת הסדרה החדשה ניתן למצוא ביצי הפתעה משוקולד עם דמויות מסדרות הטלוויזיה האהובות לילדים: LOL, מפרץ ההרפתקאות וכוח PJ. בכל ביצת הפתעה נמצאות דמויות תלת מימד והפתעות מתחלפות מאותה סדרת נושא. המוצר מיובא מחברת לואיג'י זאיני (Luigi Zaini) האיטלקית, מיצרניות המתיקה המובילים בעולם, אשר מוצריה משווקים גם בארה"ב, קנדה, דרום אמריקה, יפן ומדינות אירופה. על פי נתוני סטורנקסט, שוק חטיפי השוקולד בישראל נאמד בכ-800 מיליון ₪ בשנה.


שופרסל חתמה לפני כשנה על הסכם זיכיון לשימוש במותג ובדמויות הסדרה 'מפרץ ההרפתקאות' למגוון רחב של מוצרים מהמותג הפרטי של שופרסל. בין המוצרים הממותגים ניתן למצוא: ממחטות אף, שקיות אוכל, מגבונים לחים, סבון שמפו ומרכך לילדים, עוגות אישיות, וופלים, פתיתים בצורת כוכבים ולבבות, תערובת להכנת פנקייק, תערובת להכנת כדורי שוקולד, אבקת שוקו, דגני בוקר ושקדי מרק.


מדובר במהלך אסטרטגי חשוב שנועד להגדיל את נתח שוק החטיפים לילדים תחת המותג הפרטי של שופרסל.


בין מגוון חטיפי השוקולד הקיימים כיום תחת המותג הפרטי ניתן למצוא: ענני שוקולד עם תוספות מפנקות, אגוזים ושקדים מצופים וחטיפי Tweenies – אצבעות שוקולד חלב ממולאים בקרם אגוזי לוז.



אולי יעניין אותך

חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שמלת כלה
גנרטורים ביתיים
איטום גג