שופרסל מסיימת פרויקט ליישום והטמעת מערכת לניהול מבצעים

שופרסל מסיימת בימים אלה פרוייקט יישום והטמעה של מערכת לניהול מבצעים (CM) של Unica, בהיקף כספי של מיליון שקל. GSTAT המייצגת בארץ את חברת Unica שמשה כיועצת וכמלווה מקצועית של תהליך היישום, ההטמעה וההדרכה שבוצע על ידי חברת גילון.



הטמעת מערכת לניהול מבצעים של Unica נועדה לאפשר לרשת לנהל את כל המבצעים באמצעות מערכת מרכזית אחת המתממשקת לכל מערכות ההפצה של פעילויות השיווק ברשת, כולל דיוור קופונים, שליחת SMS, הצעות שיווקיות בקופות, במעמד הקניה עצמה ועוד. המערכת מאפשרת ליזום מבצעים שיווקיים, המופצים באופן מיידי, עד לרמת הלקוח הסופי ושליחת הצעות הממתינות ללקוח עם הגעתו לסניף.



שמיר סגל, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי ב- GSTAT מאמין כי יישום מערכת לניהול מבצעים ישפר את יכולותיה של שופרסל בכל הנוגע לניהול הקשר עם הלקוח. "מערכת C.M. של Unica תתרום לקיטון משמעותי בהוצאות התפעול הכרוכות בייזום מבצעים, במקביל להעלאת האפקטיביות שלהם. שופרסל הנה הלקוח הקמעונאי הראשון של חברת Unica בארץ ופרויקט היישום דרש מענה לאתגרים רבים הרלוונטיים לעולם הקמעונאות, ושונים משמעותית מיישומי Unica שבצענו בבנקים, בחברות תקשורת ובחברות אינטרנט בארץ. לשמחתי, עמדנו בכולם בהצלחה תוך שיתוף פעולה פורה עם מערכות המידע ומועדון הלקוחות של שופרסל".



לדברי אירית פרידליס וינשטיין, מנהלת מחלקת CRM ו- BI, שופרסל: "היעד המרכזי של המערכת הוא להעביר את – המסר הנכון, בעיתוי הנכון, ללקוח הנכון, בערוץ הנכון. כך ניתן להביא למיצוי מתמיד של 'פוטנציאל הלקוח' בכל נקודת זמן, ולהפוך את האינטראקציות מול הלקוחות להזדמנות עסקית. המערכת גם מאפשרת לנו למדוד את האפקטיביות של הפעילות השיווקית לאורך זמן ולבקר את עצמנו בצור קפדנית".



אלון פייט, מנכ"ל שופרסל פיננסים, המנהלת את מועדון הלקוחות וכרטיס האשראי של שופרסל, מעריך כי המערכת של Unica תאפשר לשופרסל ליצור יתרון יחסי בשוק הקמעונאי בישראל. "מערכות דומות מותקנות כיום בישראל רק בארגונים ספורים בתעשיית הפיננסים והתקשורת ואין אף רשת קמעונאית המחזיקה במערכת דומה לניהול מבצעים".

אולי יעניין אותך

16491cellcom360
12949Pica3

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח