שופרסל נצמדת לאג'נדה הבריאותית: יוצאת בקמפיין פרסומי בתחום איכות ובריאות הירקות והפירות

שופרסל יוצאת בקמפיין פרסומי בתחום איכות ובריאות הירקות והפירות, תחת הסיסמא:


"יותר בקרה פחות הדברה" בהשקעה של 700,000 ₪. הקמפיין הוא חלק מהאסטרטגיה השיווקית החדשה של הרשת במסגרתה מושם דגש על מוצרי הבריאות של הירקות והמזון ברשת.



לאחר חצי שנה של פעילות מאז הכריזה הרשת על מהפכה צרכנית בתחום איכות ובריאות הירקות והפירות, החליטה הרשת לעלות בקמפיין עיתונות, על מנת להעלות את המודעות לנושא חומרי ההדברה בקרב הצרכנים. הקמפיין יעלה ביום שישי ה- 27/4/07, בעיתונות הארצית.



אלי גידור, סמנכ"ל סחר ושיווק שופרסל, אמר היום כי "חומרי הדברה מהווים מרכיב חשוב בגידול החקלאי, אולם שימוש מוטעה בהם עשוי להסב נזק למשתמש, לגידוליו ולסביבה.הקפדה מצד שופרסל , המשווק הגדול ביותר בארץ, על התאמת השימוש בחומרים אלו לסוג היבול ובדיקתה ע"י מכונים ידועים ומוכרים תקטין לאין שיעור את חשיפת הצרכן לירקות ופירות בלתי ראויים".


אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס