רשת שופרסל תחל למכור את מותג הגבינות הטבעוניות "משומשו", הכולל קו מוצרים חדש בקטגוריית תחליפי החלב. הגבינות טבעוניות ישווקו בכל מתחמי GREEN של הרשת ברחבי הארץ. להערכת גורמים בחברה, היקף המכירות השנתי לשופרסל בלבד, יעמוד בשנה הקרובה על כ- 2.5 מיליון שקלים, על רקע הגידול בביקוש לתחליפי גבינות טבעוניות.
המותג "משומשו" הוקם ע"י קיבוץ גן שמואל וחברת הדר פוד טכנולוגי, ושם לעצמו למטרה להביא בשורה של טעם ואיכות מנצחים במוצרים טבעוניים. לדברי אייל אדוט, מנכ"ל משותף בחברה, "הצלחנו לייצר תחליפי גבינות צהובות באחוזי שומן מופחתים מיתר התחליפים הקיימים כיום בשוק ובטעם נפלא, וגבינות מלוחות שלא קיימות כיום על המדף. להערכתנו תחליפי החלב בדרכם לשולחן של כלל המשפחות בישראל, מסיבות של אורח חיים, בריאות והעדפה תזונתית".