חברת התוכן הישראלית מג'יקס זכתה אמש במקום הראשון בתחרות הפורמטים הבינלאומית היוקרתית Awards C21Media's International Format. בכך גברה על חברת ENDEMOL שהגיעה למקום השני בתחרות.
מג'יקס, שעלתה לגמר בקטגורייתCross Platform Future Media formats , לצד חברת הפורמטים הגדולה בעולם ENDEMOL וחברתBaboo , הגיעה למקום הראשון עליו התמודדה עם הפורמט החדשני "40 שבועות". הפרס הוענק למג'יקס בטקס מיוחד, שהתקיים במסגרת שוק הטלוויזיה הבינלאומי MIPCOM – המתקיים בימים אלה בקאן, צרפת, בהשתתפות נציגי כל ערוצי הטלוויזיה, חברות התוכן וההפקה הגדולות בעולם. את הפרס העניקו למג'יקס: פאול גילברט – סגן נשיא בכיר מחברת CBS ונציגים נוספים מ-C21 Media (ההוצאה לאור הבינלאומית המובילה בתחום עסקי הבידור) ו- FRAPA (ארגון הפורמטים הבינלאומי).
"40 שבועות" הוא פורמט בן 40 פרקים המהווים מדריך ראשון מסוגו בתחום הריון ולידה. הסדרה שעלתה בישראל, בשיתוף 'שרותי בריאות כללית', זוכה לאחוזי צפיה והורדה גבוהים הן בדור השלישי בשלוש חברות הסלולר הגדולות בישראל, והן בפורטל YNET. הסדרה משלבת קטעי תלת ממד נדירים המתארים את התפתחות העובר שבוע אחר שבוע שהופקו בשיתוף שבע מדינות אירופאיות בהשקעה של כ-2.5 מיליון אירו.
מג'יקס מקדמת בימים אלה עסקאות בנוגע ל"40 שבועות" ופורמטים נוספים באירופה ובארה"ב. לחברה מספר פורמטים חדשים שיעלו בסלולר, אינטרנט וטלוויזיה באירופה וארה"ב – ביניהם "NO SMOKING", DIET ON DEMAND , XY, MY FIRST YEAR .
לדברי ניב עדי, מנכ"ל מג'יקס, "התוכן הופך למרכיב המבוקש ביותר בתעשיית המדיה יותר מכל טכנולוגיה. תכנים המשלבים מפרסמים הם נכסים של ממש. בזכות ההכרה שלה אנו זוכים בעולם, תמשיך מג'יקס לייצר תכנים ייחודיים בישראל ובחו"ל – המיועדים לסלולר, אינטרנט וטלוויזיה."