שוק הקפסולות צמח ב- 29% בשנה

חברת ג'ייקובס דאו אגברטס, JDE, משיקה בישראל בימים אלה סדרה חדשה של קפסולות קפה עשויות אלומיניום המתאימות למכונות נספרסו®*, תחת המותג L'OR.
הקפסולות תואמות מכונת הנספרסו תימכרנה בשלב ראשון ברשת שופרסל. מדובר בבשורה לצרכני הקפה: לראשונה יוכלו לרכוש קפסולות אלומיניום תואמות מכונת נספרסו®* בסניף הסופרים הקרוב לביתם.



היקף שוק קטגוריית קפסולות הקפה בשוק הקמעונאות הישראלי הינו מעל ל- 37.7 מיליון ₪. הקטגוריה גדלה ב 29% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. על ידי השקת הקפסולות של L'OR, JDE מצפה להמשיך לתרום לצמיחה זו.

בסידרה 6 טעמי קפה פרימיום המכילים בלנדים של ערביקה ורובוסטה.



אולי יעניין אותך

חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שמלת כלה
גנרטורים ביתיים
איטום גג