ענבי ציון, המתמחה בייצור ושיווק מוצרים המבוססים על פירות, נכנסת לראשונה לשוק הפרטי בתחום הקונפיטורות ומשיקה 9 טעמים חדשים של קונפיטורות ברשתות השיווק ובנקודות המכירה הפרטיות.
שוק הריבות והקונפיטורות בישראל עומד על כ- 68 מיליון שקל בשנה, כשהשחקנים העיקריים הם סאנט ד'לפור, 778, בית יצחק ויד מרדכי. היעדים ששמה לעצמה ענבי ציון הם להוות שחקן מרכזי בענף הקונפיטורות. בכוונת החברה להגיע לנתח שוק של 20% בתום שנת הפעילות הראשונה, ולנתח שוק של 30% בתום 3 שנות פעילות.
לדברי זהבה ציפר, מנהלת השיווק בענבי ציון, כחברה המתמחה בייצור מוצרים מבוססי פרי שצברה מוניטין במשך שנות פעילותה הרבות, הכניסה לשוק הפרטי בתחום הקונפיטורות מהווה מהלך שיווקי טבעי. המטרה היא להציע לצרכן מותג איכותי המתבטא בטבעיות ובטעם הפרי המורגש במוצרים בשילוב מרקם עדין וייחודי. המרקם העדין של הקונפיטורות מסייע לפרי להישאר שלם בצורתו הטבעית, וכן מאפשר את מגוון השימושים הרחב, החל מתוספת לקינוחים, ליוגורט וגלידה ועד לאכילה עם כפית.
ענבי ציון מתמחה בייצור ושיווק פירות מעובדים למגוון רחב של תחומים בתעשיית המזון לשוק המוסדי והפרטי. החברה הוקמה בשנת 1972 כחברה משפחתית, כאשר כיום הבעלות בה נחלקת בין תנובה ומשפחת זלצר. החברה, הנחשבת למובילה בתחומה, מייצרת קו מוצרים המבוסס על פירות המיוצרים בטכנולוגיה מיוחדת המשמשת את תעשיית מוצרי החלב (פירות ליוגורטים תחת המותג "יופלה" ומותגים נוספים), הגלידה והאפייה. מרבית המוצרים מיוצאים למדינות שונות בהן ארה"ב, רוסיה, אוסטרליה, רומניה וצרפת.