שטראוס חתמה עם חברת סטור נקסט על הסכם המעמיד את סטור נקסט כספקית המידע השיווקי העיקרית של הקבוצה. הקבוצה תמשיך להשתמש במוצרי המידע של סטור נקסט לצורך ניהול אפקטיבי של המהלכים השיווקיים של הקבוצה ומעקב אחרי מגמות בשוק. בין היתר כולל ההסכם שימוש במערכת מידע שיווקי StoreNext SMART, ניתוחי פאנל צרכנים וניתוחי סלי קנייה.
לדברי מיכל גור שביט, מנהלת האסטרגיה השיווקית של קבוצת שטראוס "לאחר בחינה מעמיקה של השחקנים בתחום בחרנו בסטור נקסט כספק מידע עיקרי. סטור נקסט מכסה את מרבית השווקים בהם אנו נמצאים, כולל השוק הפרטי וחנויות הנוחות".
לדברי בועז משען, סמנכ"ל השיווק בסטור נקסט "אנו שמחים על בחירתה של קבוצת שטראוס ועל הרחבת שיתוף הפעולה עם כל גורמי הקבוצה.