שטראוס מחזירה את המבוגרים למעדנים: משיקה לראשונה מעדני שוקולד דיאטטיים

שטראוס מחזירה את המבוגרים למעדנים: משיקה לראשונה מעדני שוקולד דיאטטיים.



ההשקה של מותג "מעדן שטראוס" תחת הקונספט: "המתוק החדש שלך" תכלול 3 סדרות (0%, 3% ו- 99 קלוריות) ו-11 מוצרים במבחר טעמים שונים בהשקעה של 800 אלף דולר.



סיגל שילוני מנהלת השיווק של שטראוס מחלבות אמרה היום כי "כחלק ממגמה עולמית של מוצרים אשר נותנים מענה לצרכנים המחפשים פינוק ללא רגשות אשם- פיתחה שטראוס את הסדרה החדשה של מעדן שטראוס ב- 99 קלוריות בלבד".



שילוני ציינה כי החדשנות במותג מילקי הביאה לצמיחה של 35% במכירות המותג במהלך ארבע השנים האחרונות- לשיא של 125 מיליון ש"ח (ע"פ נילסן), והצמיחה את כל קטגוריית המעדנים.


אמנם קטגוריית מעדני המבוגרים כיום הינה שוק יחסית קטן אבל בהחלט עם פוטנציאל גדול. המענה של מעדן שטראוס לצורך הבולט של הצרכנים המבוגרים צפוי להיות מקור צמיחה משמעותי לקטגוריה.



שילוני: "ישראל נמצאת במקום השני בצריכת מעדנים לנפש (אחרי צרפת) עם 4.8 ק"ג לנפש לשנה. בכדי להצמיח את השוק אנו צריכים להמציא את עצמנו, ולאתגר את עצמנו דרך יצירת הזדמנויות צריכה חדשות ופנייה לקהלי צריכה חדשים".


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

unnamed
__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
קרן קופרמינץ - סמנכל שיווק סחר ופיתוח עסקי דלק ישראל צילום סיון פרג' (1)