שטראוס משיקה את קמפיין הקינוחים בהשקעה של 2 מיליון ש"ח

בהמשך להשקת סדרת הקינוחים, שטראוס מחלבות משיקה את הקמפיין השנתי של מילקי שטראוס, בכיכובם של נערת המילקי-הילה נחשון, ופול סקולפור-שחקן אורח מלונדון. ההשקעה: 2 מיליון ₪.



הקרב על המילקי נמשך והפעם הוא מיועד לקהל מבוגר יותר שעלה כמתאים יותר עבור סדרת הקינוחים של מילקי. במסגרת הקמפיין, הממשיך כאמור את מסורת סרטי המילקי המוכרת, מציגה שטראוס קרב מוחות מאתגר.


המטרה היא לפנות לקהלי צריכה חדשים ולנגוס בשוק המעדנים.



את הקמפיין ילווה הסלוגן של הקמפיין הקודם-"אל תשאירו אותו לבד"והוא יעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG, בערוץ 2, ערוץ 10.


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים