שטראוס עולה בסדרת אינטרנט חדשה בת 8 פרקים בשיתוף you tube

מותג תפוצ'יפס מקבוצת שטראוס יוצא במהלך תקדימי במסגרתו תעלה סדרה עלילתית מבית היוצר של חברת THE BOX.



הסדרה תעלה במהלך חודש פברואר ותשודר במשך חודשיים ב-you tube , בערוץ יעודי אשר יבנה למותג תפוצ'יפס שבבסיסו עומד מסר הטבעיות של החטיף האהוב, מבלי להתפשר על הכיף.



במסגרת שיתוף הפעולה תהווה you tube כפלטפורמה העיקרית לשידור הסדרה ותהיה אחראית על קידומה בשלל המדיות ש-Google מציעה. השקת הסדרה תלווה במהלך אינטרנט נרחב.



המהלך ילווה בקמפיין טלוויזיה לתפוצ'יפס, המעביר את מסר הטבעיות והכיף גם יחד, בהיקף השקעה של כ- 2 מיליון ₪. בנוסף, השקת סדרת האינטרנט "קרטושקס" תלווה בקמפיין אינטרנט בהיקף השקעה של כחצי מיליון ₪.



הסדרה, אשר תיקרא "קרטושק'ס" ויככב בה תומר שרון ושחקנים נוספים, הינה קומדיה "מופרעת" שמגוללת את סיפורו של יוני, מפעיל מפוח עלים, ודרכו רצופת המכשולים לאליפות הקרטושק'ס השנתית – אליפות קליעה מרחוק של תפוחי אדמה לשקית. הסדרה מתחילה במפגש מרגש בין יוני ובין אביו אפרים (תומר שרון), גבר מצ'ואיסטי יוצא צבא ושחקן עבר של ספורט הקרטושקס. העלילה סובבת את ניסיונותיו של יוני להרשים את אפרת נערה כפרית ע"י התמודדות בטורניר ה"קרטושקס" השנתי.



אריאלה שיפנבאור-וייס, מנהלת שיווק שטראוס פריטו ליי, אמרה היום: "תפוצ'יפס הוא מותג הדגל שלנו, הצומח בהתמדה במונחי מכירות ונתח שוק. 39% מבני 9 מאמינים שתפוצ'יפס הוא החטיף המלוח הטעים ביותר בקטגורית המלוחים (עפ"י סקר נכסיות מותג שנערך בדצמבר 2009), לכן בשנת 2010 לקחנו על עצמנו להמשיך ולבסס את תפיסת הטעם של המותג לצד חיזוק מסר הטבעיות שהופך להיות צורך משמעותי יותר ויותר בקרב הצרכנים שלנו. האתגר השיווקי הוא לא להקריב את תפיסת הטעם והכיף של המותג, ולכן אנו משיקים מהלך שידבר על טבעיות באופן הכי כייפי, חדשני ונועז שאפשר. במסגרת המהלך וכחלק מתפיסת החדשנות התקשורתית של שטראוס פריטו ליי, אנו גאים להציג סדרת תוכן אינטרנטית חדשה ומקורית שתאפשר לצרכנים ליהנות מחוויית מותג ייחודית ולגעת בעולמות תוכן שונים ונועזים".



יקי גני, סמנכ"ל האסטרטגיה והקריאייטיב ב-THE BOX : "הסדרה הינה פארודיה והתכתבות עם ז'אנרים קולנועיים וטלויזיונים, היא מאופיינת בהתנהגות "מסומנת" ומלאת קלישאות. הסדרה הינה מחווה פרודית לסרטי ספורט והתבגרות כמו "קרטה קיד" "רוקי" ו"ספיידרמן". הסדרה היא תוצר של דיאלוג ארוך זמן עם צוות המלוחים בשטראוס גרופ ומבוססת על חדשנות שיווקית לפיה הנגיעה בצרכן הינה דרך יצירת תוכן אמיתי ולא דרך הפרסום הקונבנציונלי, ערכי המותג יוטמעו בתוך שפת הסדרה וכל מטרתה היא ליצור כיף לצרכני המותג".

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח