מותג תפוצ'יפס מקבוצת שטראוס יוצא במהלך תקדימי במסגרתו תעלה סדרה עלילתית מבית היוצר של חברת THE BOX.
הסדרה תעלה במהלך חודש פברואר ותשודר במשך חודשיים ב-you tube , בערוץ יעודי אשר יבנה למותג תפוצ'יפס שבבסיסו עומד מסר הטבעיות של החטיף האהוב, מבלי להתפשר על הכיף.
במסגרת שיתוף הפעולה תהווה you tube כפלטפורמה העיקרית לשידור הסדרה ותהיה אחראית על קידומה בשלל המדיות ש-Google מציעה. השקת הסדרה תלווה במהלך אינטרנט נרחב.
המהלך ילווה בקמפיין טלוויזיה לתפוצ'יפס, המעביר את מסר הטבעיות והכיף גם יחד, בהיקף השקעה של כ- 2 מיליון ₪. בנוסף, השקת סדרת האינטרנט "קרטושקס" תלווה בקמפיין אינטרנט בהיקף השקעה של כחצי מיליון ₪.
הסדרה, אשר תיקרא "קרטושק'ס" ויככב בה תומר שרון ושחקנים נוספים, הינה קומדיה "מופרעת" שמגוללת את סיפורו של יוני, מפעיל מפוח עלים, ודרכו רצופת המכשולים לאליפות הקרטושק'ס השנתית – אליפות קליעה מרחוק של תפוחי אדמה לשקית. הסדרה מתחילה במפגש מרגש בין יוני ובין אביו אפרים (תומר שרון), גבר מצ'ואיסטי יוצא צבא ושחקן עבר של ספורט הקרטושקס. העלילה סובבת את ניסיונותיו של יוני להרשים את אפרת נערה כפרית ע"י התמודדות בטורניר ה"קרטושקס" השנתי.
אריאלה שיפנבאור-וייס, מנהלת שיווק שטראוס פריטו ליי, אמרה היום: "תפוצ'יפס הוא מותג הדגל שלנו, הצומח בהתמדה במונחי מכירות ונתח שוק. 39% מבני 9 מאמינים שתפוצ'יפס הוא החטיף המלוח הטעים ביותר בקטגורית המלוחים (עפ"י סקר נכסיות מותג שנערך בדצמבר 2009), לכן בשנת 2010 לקחנו על עצמנו להמשיך ולבסס את תפיסת הטעם של המותג לצד חיזוק מסר הטבעיות שהופך להיות צורך משמעותי יותר ויותר בקרב הצרכנים שלנו. האתגר השיווקי הוא לא להקריב את תפיסת הטעם והכיף של המותג, ולכן אנו משיקים מהלך שידבר על טבעיות באופן הכי כייפי, חדשני ונועז שאפשר. במסגרת המהלך וכחלק מתפיסת החדשנות התקשורתית של שטראוס פריטו ליי, אנו גאים להציג סדרת תוכן אינטרנטית חדשה ומקורית שתאפשר לצרכנים ליהנות מחוויית מותג ייחודית ולגעת בעולמות תוכן שונים ונועזים".
יקי גני, סמנכ"ל האסטרטגיה והקריאייטיב ב-THE BOX : "הסדרה הינה פארודיה והתכתבות עם ז'אנרים קולנועיים וטלויזיונים, היא מאופיינת בהתנהגות "מסומנת" ומלאת קלישאות. הסדרה הינה מחווה פרודית לסרטי ספורט והתבגרות כמו "קרטה קיד" "רוקי" ו"ספיידרמן". הסדרה היא תוצר של דיאלוג ארוך זמן עם צוות המלוחים בשטראוס גרופ ומבוססת על חדשנות שיווקית לפיה הנגיעה בצרכן הינה דרך יצירת תוכן אמיתי ולא דרך הפרסום הקונבנציונלי, ערכי המותג יוטמעו בתוך שפת הסדרה וכל מטרתה היא ליצור כיף לצרכני המותג".