שטראוס מים הכריזה על מהלך מכירתי החדש. במהלך חודשי הקיץ תציע את ברי המים תמי4 לתקופת ניסיון עד סוף אוגוסט עם אפשרות להחזירו לאחר התקופה ולקבל את התשלום על בר המים בחזרה.
לדברי יניב שיראזי, מנכ"ל שטראוס מים ישראל: "שטראוס מים שמה לה כאג'נדה לגרום לאנשים לשתות יותר מים, אשר מהווים את אחד המרכיבים המרכזיים לאורח חיים בריא. אחד התוצרים של הכנסת בר מים תמי4 הביתה הוא שתייה מרובה יותר של מים, בכלל, וגם על חשבון שתייה ממותקת. מכאן גם נולד מהלך ניסוי המים הגדול. אין לנו ספק כי הכנסת בר מים תמי4 הביתה ללקוחות חדשים לתקופת הניסוי תביא לשתיית מים מרובה יותר ולסיכוי גבוה לכך שבתום התקופה גם יישאר אצל הלקוח."
על פי סקר הגל החדש (אפריל 2016) 77% מהמשפחות שיש להם בר מים תמי 4 בבית מעידות שהן שותות יותר מים. מתוך כך ותחת המסר "עם בר המים תמי 4 המשפחה שותה יותר מים" נולד מהלך "ניסוי המים הגדול של שטראוס מים", שמעודד שתיית מים ובמיוחד בחודשי הקיץ החמים.
מהניסויים הללו הפיקה שטראוס מים את הקמפיין שילווה את המהלך שבו שטראוס מים דואגת ללקוחותיה בחודשי הקיץ- ומזמינה אותם "להתאהב במים מחדש" ולהצטרף למבצע קיץ לניסויעל ידי רכישת אחד מברי המים תמי4.