ביום שלאחר הבחירות לרשויות המקומיות, נרשמה באתר 'בחדרי חרדים' כמות חשיפות, כניסות והודעות חריגה ביותר.
על-פי נתוני גוגל אנליטיקס, מדובר בכמות חסרת תקדים של כ-1.5 מיליון דפים נצפים וכ-50 אלף גולשים ייחודיים – גידול של כ-30% ביחס לממוצע.
גיא כהן, מנכ"ל חברת גלובל נטוורקס, הבעלים של אתר 'בחדרי חרדים', מציין כי האתר עדכן ודיווח על תוצאות און ליין, כולל תמונות וצילומי וידאו מהשטח, והביא את כל התגובות והקולות ממטות הבחירות של המפסידים והמנצחים.
גם בפורומים החרדיים נשמרה תנועה חסרת תקדים של הודעות וצפיות, כשרובן ככולן עסקו בבחירות, בפרשנויות ובהערכות הגולשים לתוצאות האמת. כמות ההודעות של הגולשים גדלה בכ-50% יחס לממוצע.
תנועה ערה ביותר נרשמה גם בגלישה הסלולארית באתר, באמצעות אתר ה-WAP. גלישה זו הפכה פופולארית בקרב הציבור החרדי, מכיוון שהיא מאפשרת לגלוש בתכני האתר באופן אינטימי ואנונימי, ומכל מקום בארץ.
ברבעון האחרון נרשמה באתר 'בחדרי חרדים' עליה חדה בכמות המפרסמים. חברות כגון בזק, סלקום, הום-סנטר, סטימצקי ורבות אחרות פונות לפרסום באתרי אינטרנט המיועדים למגזר החרדי, וכך מצליחות להגיע לקהל היעד החרדי במסר ממוקד וישיר. הקמפיינים זוכים להצלחה ולתוצאות משביעות רצון בקרב כל המפרסמים.
גיא כהן אומר: "הנתונים המדהימים שנרשמו כלל לא מפתיעים אותנו. הציבור החרדי כבר מודע לכך שהאינטרנט בכלל, ואתר 'בחדרי חרדים' בפרט, הוא המקום הטוב ביותר להתעדכן בכל מה שקורה. אנו רואים חשיבות רבה מאוד באתר שהוא הפורטל החרדי הגדול בעולם, נמשיך לפתח אותו במטרה להפוך אותו לאחד האתרים המובילים בארץ".